سلام مجدد
من قسمت بالا از پست قبلیم در این تایپک رو اصلاح می کنم و از استارتر تایپک بابت هیجان زده شدم در ارسال پست عذر خواهی می کنم.
راستش بعد از چندروز وقتی این تایپک توی ذهنم میومد بهش فکر می کردم و به این نتیجه رسیدم اگر من چنین تجربه ای داشتم باید مسئولیت کاری که کردم رو قبول می کردم همین.









علاقه مندی ها (Bookmarks)