سلام سوگند
دانشگاه دولتی هستی؟ سال چندمی؟
ممکنه بعدا ازینکه دانشگاه رو ول کردی پشیمون بشی. نمی تونی آخر هفته ها بری شهرتون؟
خیلی از دوستای من حتی بعد عروسی اومده بودن دانشگاه ما که ساعتها با شهرشون فاصله داشت .این مساله بین دخترای
دانشجو طبیعی هست و چون موقتیه برای خیلیا پیش میاد. تعداد دوستای من که مثل شمان از انگشتای دست بیشتره.
ببین شاید از فشار درس ناراحتی؟ یا از جو دانشگاه یا خوابگاه خوشت نمیاد...اگه این شرایطو بهتر کنی فکر کنم تحمل دوری هم برات آسون تر میشه.
موفق باشی![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)