واقعا خوش به حال زنت که یه همچین شوهری داره من که هم بیرون کار میکنم هم تو خونه شوهرم بیکاره و همش نشسته تو خونه تازه همش عصبیه همش با هم دعوا داریم همین دیشب که با دوستم بیرون بودم موقع برگشت یه شیخ عوضی اومد به شوهرم گفت به خانمت بگو حجابشو رعایت کنه شوهرمم عصبی شد باهاش دعواش شد سر من داد زد ابرومو جلو همه برد تحقیرم کرد خوردم کرد دلمو شکست اخرشم گفت برو گمشو ماشین بگیر برو خونه تا بیام حالتو جا بیارم همش بهم میگه تو ادم بشو نیستی ولی من ادمت میکنم به خدا دیگه خسته شدم از ازدواجم پشیمونم بدجوری افسرده شدم خیلی داغونم دلم میخواد دیگه بمیرم ارزو به دلم مونده یه بعد از داد و بیداد و کتکاش بیاد از دلم دربیاره یا حتی یه معذرت خواهی کوچیک بکنه همش من باید منتشو بکشم
میدونی به زنت حسودیم میشه ادما قدر چیزایی که دارن نمیدونن








علاقه مندی ها (Bookmarks)