به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 86

Threaded View

  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 22 مهر 94 [ 19:19]
    تاریخ عضویت
    1391-9-06
    نوشته ها
    1,013
    امتیاز
    19,589
    سطح
    88
    Points: 19,589, Level: 88
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 261
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second ClassSocialOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    5,188

    تشکرشده 3,056 در 916 پست

    Rep Power
    198
    Array
    سلام ازدواجتون رو بهتون تبریک میگم . و ارزوی خوشبختی میکنم . نظر همه دوستان رو نتونستم بخونم و نظر خودم رو میگم . برادر خوبم اینو بدونید اگر ایشون خانواده خوبی دارند . مطمئن باشید همسر خوبی برای شما خواهد بود . اگر ایشون مادر کدبانویی داره بدونید که شما هم همسر کدبانویی خواهید داشت . یه دختر حتی اگر توی خونه پدریش دست به سیاه و سفید هم نزده باشه ولی عینا مثل مادرش خواهد شد . ولی حالا که اوائل ازدواجتونه ایشون هنوز به زندگی متاهلی و داشتن مسئولیت عادت نکرده . الان فکر میکنه چون دیگه تو خونه خودشه و حق داره راحت باشه و دائم در حال استراحت باشه . و به دلیل کم تجربگی نمیدونه که همین بی برنامگی باعث یکنواخت شدن و بی حوصلگیش میشه . مبادا کم تجربگی ایشون که خیلی هم طبیعی هست و اغلب نو عروس ها اینطورین باعث بشه از همسرت سرد بشی و نسبت بهش بی علاقه بشی . که کار رو بدتر میکنه . بلکه باید برعکس باید از لحاظ عاطفی بیشتر بهش توجه کنی و وظایفش رو غیر مستقیم بهش گوشزد کنی . مثلا وقتی موقعیتش پیش بیاد بگی مامانت خیلی با سلیقه ست خیلی خوشحالم که شما هم دختر همون خانمی . یا مثلا وقتی ارایش میکنی چقدر زیبا میشی . البته این رو هم بگم که شاید این توقع بی جایی باشه که بعضی از اقایون دوست دارند خانمشون همیشه و در هر حال ارایش کرده و شیک باشه . تمییز بودن همیشه خوبه . ولی اینکه انتظار داشته باشی همیشه رسمی و به اصطلاح مجلسی باشه شاید درست نباشه . خونه محل اسایشه و همه دوست دارند توی خونه راحت باشن . اینکه شما انتظار داشته باشید ایشون هم تو خونه ارایش کرده باشه هم بیرون . پوست بیچاره ایشون کی نفس بکشه ؟ تازه اینجوری تنوعی هم نداره . و اینکه اقایون فکر میکنند وقتی خانم موقع بیرون رفتن ارایش میکنه برای من نیست . با اینکه با این عمل به شخصه زیاد موافق نیستم ولی این ارایش هم برای شماست چرا ازش لذت نمیبرید ؟ خود شما که وقتی تو خونه اید کت و شلوار که نمیپوشید ولی موقع بیرون رفتن که میپوشید و خانمتون از این خوش تیپی شما لذت میبره . گذشته از همه اینها ارایش توی خونه هم بعضی وقتها لازمه و اگه ببینه که شما خوشتون میاد حتما اینکار رو میکنه . در مورد غذا درست کردن هم بهتر قبلش غذایی رو که دوست دارید اگه مواد اولیه اش فراهمه ازش بخواهید که درست کنه . راستی شما از صبح تا شب سر کارید و ایشون تنها توی خونه ست . این تنهایی ممکنه موجب بی حوصلگی ایشون بشه . اوائل ازدواج نه کار خونه اونقدر سنگینه نه بچه ای هست که موجب بشه ایشون وقتش پر بشه . هر روز پا شدن و رفتن خونه مادر هم چه کاریه ؟ در این گونه موارد هم با ایشون گفتگو کنید . تا بتونید با کار مفیدی وقت ایشون رو پر کنید . اینو هم بگم که کار خونه زیاد به چشم نمیاد به غیر از شستن ظرفها که اغلب اقایون هم بهش حساسیت دارند و کار خونه رو مساوی با اون میدونند .

  2. 4 کاربر از پست مفید واحد تشکرکرده اند .

    elahenaz (چهارشنبه 01 بهمن 93), فرهنگ 27 (چهارشنبه 01 بهمن 93), بارن (چهارشنبه 01 بهمن 93), سكوت شب (چهارشنبه 01 بهمن 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:19 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.