ممنون از راهنماییهاتون ، mati عزیز مواردی که شما گفتید میشه باهاشون به صورت موقت مثلا یکی دو هفته سرگرم شد،ریحانه جان من کلاس زبان ثبت نام کردم هفته قبل ولی هنوز نرفتم و از فردا می خوام برم این تنبلی مگه میزاره آدم یه حرکتی از خودش نشون بدهآبی بیکران عزیز من فعلا دود رو فقط در حد قلیون مصرف می کنم و تا حدودی وقت منو پر میکنه و کمی آرامش بهم میده البته میدونم که خیلی بده و دوست دارم بعد از اینکه به یه آرامشی رسیدم ترکش کنم ، باشگاه و این چیزا هم خوبه آدم بره فقط هزینه داره مثل کرایه و این چیزا که من ماهی سیصد فقط دارم می خورم ! نازنین جان هزینه مالی دود زیاد نیست ولی هزینه جسمی و روحیش زیاده ولی فعلا نمیتونم ترکش کنم من فوق دیپلم کامپیوترم و تصمیم دارم از سال آینده بخونم برای کارشناسی ،شبها هم بد خواب شدم به خاطر تنهایی الانم لپتاب جلومه و شیلنگ قلیون تو دهنم و گوشیم و لیوان چایی هم بغلم فعلا اینا دوستای من هستند
فعلا یه سرگرمی جدید هم برا خودم پیدا کردم و اونم گشتن تو این سایت و رفریش زندن این صفحست
![]()







آبی بیکران عزیز من فعلا دود رو فقط در حد قلیون مصرف می کنم و تا حدودی وقت منو پر میکنه و کمی آرامش بهم میده البته میدونم که خیلی بده و دوست دارم بعد از اینکه به یه آرامشی رسیدم ترکش کنم ، باشگاه و این چیزا هم خوبه آدم بره فقط هزینه داره مثل کرایه و این چیزا که من ماهی سیصد فقط دارم می خورم ! نازنین جان هزینه مالی دود زیاد نیست ولی هزینه جسمی و روحیش زیاده ولی فعلا نمیتونم ترکش کنم من فوق دیپلم کامپیوترم و تصمیم دارم از سال آینده بخونم برای کارشناسی ،شبها هم بد خواب شدم به خاطر تنهایی الانم لپتاب جلومه و شیلنگ قلیون تو دهنم و گوشیم و لیوان چایی هم بغلم فعلا اینا دوستای من هستند
فعلا یه سرگرمی جدید هم برا خودم پیدا کردم و اونم گشتن تو این سایت و رفریش زندن این صفحست

علاقه مندی ها (Bookmarks)