چقدر شبیه من هستید... خیلی درکت کردم...منم 25 سالمه و تقریبا یه ساله که اومدم سره خونه خودم...اما حس ما کاملا شبیه همه.....داغونم از این سه سالی که واسه خراب نکردن وجهه شوهرم همه چیو تو خخودم ریختمو خودمو خورد کردم...الان انگار هیچ انگیزه ای واسه هیچ کاری ندارم....همش یه حس پشیمونی...همش میگم کاش برمیگشتم به سه سال پیشو باش ازدواج نمیکردم.....حس میکنم زندگی دو تاییمون خراب شده....فقط خاستم همدردی کنم...البته بگم من ارشدمم به هر جونکندنی بود گرفتم ولی الان از همیشه بی انگیزه ترم...چون به هر دری میزنم انگار واسه منی که این همه زحمت کشیدمو تو داشنگاه دولتی با معدل 18 مدرک گرفتم هیچ جایی واسه کار نیست... ولی دوستای مدرسه ایم که با تجدید قبول میشدنو با لیسانس پرستاری دانشگاه ازاد حسابی دارن کار میکننو این منم که زحمتام هیچ ارزشی نداشت........








علاقه مندی ها (Bookmarks)