خب عزیزم من که دوستتونو نمیشناسم که چطوری هستند ولی اگر فکر میکنید آدمی نیست که بخواد صیغه بشه یا حتی ازدواج دائم بکنه با توجه به ینکه میگید خوشگله و دو سال هم هست بیوه است اگر میخواست ازدواج میکرد یا شاید حتی الان صیغه کسی باشه غیر مستقیم ازش بپرسید ببینید نظرش چیه اگر نظر اون منفی بود که خب از طرف اون شوهرتونو بیخیال قضیه کنید واگر نشد از راه جدایی وطلاق مگه مسخره بازیه مرد به خاطر ارضای نیازهاش هر روز از یه مدل خوشش بیاد وبگه اجازه بده صیغه اش کنم بعدشم همچی تقصیر خودتونه که اعتماد به نفس ندارید یجوری از هیکل وقد کوتاه خودتون گفتید که آدم فکر میکنه آخی شوهرشون حق دارن دوست من اعتماد به نفس داشته باش شما زیبایی و اصلا اینطوری نیست که اون خانوم از شما بهتره هرکسی یجور زیباست سعی کن یه کم تغییر کنی مثلا مو رنگ کنی یا یه کم چاقتر شی اما اعتماد به نفس داشته باش وبه هیچ عنوان تو این موضوع کوتاه نیا از فردا باید همیشه با این موضوع راه بیای و هر روز به یه دلیل یه خانوم صیغه ای بپذیری یه روز چشم ابرو یه روز هیکل و... پس محکم وایسا روی اعتماد به نفستم کار کن خودتم یه کم دست نیافتنتی تر کن برای شوهرت واجازه نده دیگه همچین حرفایی بزنه پس تعهد چی میشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)