به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 14

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 30 فروردین 95 [ 04:00]
    تاریخ عضویت
    1393-10-20
    نوشته ها
    53
    امتیاز
    1,869
    سطح
    25
    Points: 1,869, Level: 25
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    8

    تشکرشده 63 در 30 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوست خوبم.پوشش منافاتی با شیک بودن و خوشتیپ بودن نداره.ضمنا تصوری که شما از خودت داری و تصوری که از خودت در بقیه ایجاد میکنی هم مهمه خیلی.توی دانشگاه دوستی داشتم که به نظرم زیبا و خوشتیپ نبود.کلا رفت و امدی هم توی دانشگاه باهاش نداشتم و بنا به شرایط رشتمون کم هم میدیدمش.اما دست تقدیر ما رو با هم همکار کرد!!! واسه هم خاطره تعریف میکردیم.یه بار گفت یکی از بچه ها واسه برادش دنبال همسرمناسب میگشته یکی دیگه از بچه ها هم همین دوستمو پیشنهاد داده که اون خانم گفته بوده نههههههه این که اصلن دختر مورد پسند ما نیست.زشته!!!
    وقتی اینو گفت اون روز یعنی دو سال پیش گفتم خب حق داشته.این بنده خدا قیافش جالب نیست.
    اما توی این دوسال که باهاش همکارم انقدر جذابیتهای شخصیتی ازش دیدم و انقدر نسبت به خودش دید مثبت داره و فرصت کافی داشته که اینو به من و همه القا کنه که نمیدونم چی شده الان به زیباییش حسودیم میشه!!!!!!!!!!!!!!!!
    یعنی خودت باید تو ذهن بقیه رخنه کنی با دید خوبی که به خودت داری
    این هم بگمکه این دوستم کاملا محجبه هست اما هیچوقت با لباس نامناسب ندیدم و اتفاقا خیلی لباسها رو نمیخره میده براش میدوزن تا تک باشه! منظورم حتی مانتو و روسری هست.و حتی در مورد لباسهاشم این ذهنیت و میتونه در بقیه ایجاد کنه چون به خوبی خودشو کاراشو دوست داره.
    شما هم گاهی واسه خودت هزینه کن.و البته سعی کن این ذهنیت رو اول در خودت و بعد در دیگران ایجاد کنی که شیک و خاصی و ارزشهای دیگرت رو برجسته کنی.مثلا دوستم فلان تواناییشو تو کارش به حدی به اثبات رسوند و خودش هم به وجد اومد که حالا همه رو ش حساب میکنن و شاید واسه خیلیها الگو هست.روابطت با دیگران انچه دیده میشی و انچه از خودت به جا میزاری به توانایی مدیریت بین فردی و نظر و دید خودت بستگی داره.والا اینهمه کله گنده مملکت و کله گنده هزار تا رشته کدومشون خوشتیپن اخه؟؟؟؟سعی کن مدیر باشی.مدیریت احساسات خودت و روابط بین فردیت

  2. 3 کاربر از پست مفید fkh4466 تشکرکرده اند .

    maryam988 (یکشنبه 28 دی 93), پرنیان یاسی (یکشنبه 28 دی 93), بانوی آفتاب (یکشنبه 28 دی 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بیماری، عدم اعتماد به نفس، ترس از ازدواج
    توسط Deltacode در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 08 مهر 95, 21:13
  2. افسردگی، عدم اعتماد به نفس،مشکل در هدف گذاری، ترس و افکار منفی
    توسط tanhaeii در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 آذر 94, 20:47
  3. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: جمعه 13 مرداد 91, 19:56
  4. ۵ تیپ مردی که باید از آنها دوری کنید
    توسط بالهای صداقت در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 اردیبهشت 90, 10:15
  5. مشکل من با همسرم ( افسردگی، بی توجهی، جنسی ) بعد از رفتن به مشاور
    توسط نیلا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 85
    آخرين نوشته: دوشنبه 05 اردیبهشت 90, 13:15

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.