سلام
هر کس نظری داره
مشکل این نیست که شما ساده پوش هستی. مشکل اینه که ساده پوش هستی اما اعتماد به نفست با ساده پوشی میاد پایین. یعنی خودت قبول نداری کاری که می کنی رو. ذهنت مهمه. اگه برات مهمه لباسات خوب وقت بذار براشون و هزینه. اگه هم مهم نیست با خودت راحت باش
3 سال یه بار خرید می کنی پس می تونی هزینه کنی واسه چیزایی که می خری.
برندها هم در سال معمولا 2 بار یا بیشتر حراج می ذارن حتی 70 درصد. خوب اونوقت برو سایز خودت و البته چیزی که بهت بیاد رو بخر. هم ماندگاریش بهتره هم قیمتش هم مناسب شده
ظاهر یعنی لباس رو راحت می تونی تغییر بدی با یه کم دقت و بعد هم خرید. اندام رو راحت می تونی ورزش کنی بهتر کنی
رفتار و فیزیک چهره (تناسبات زیبایی چهره ) رو نمی شه راحت تغییر داد
در واقع مشکلت اصلا مشکلی نیست که ناراحتش باشی. فقط خودت باید تصمیم بگیری که چطوری دوست داری لباس بپوشی و همون طوری خرید کنی و بپوشی
موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)