سلام.
من اهل بحث نیستم ولی شما هستی!!!
بنابراین باهاتون بحث نمیکنم. شب ساعت 3:30 است و من یه سوال دارم.
ببین برادر عشق گم کرده، اضطراب پنهانی و طولانی مدت موجب افسردگی خفیف می باشد!!!. همه ی اضطراب های طولانی مدت به افسردگی ختم میشن.
مشکلات هم تالاری ها رو که میخونی و ناراحت میشی روی این اضطراب پنهانیت تاثیر بد میذاره. مواظب خودت باش.
تایپیک بیکاری زدی، شخصیت آتش نشانی داری. در واقع روحیه حمایت گری.
باید زیر 25 باشی. بگو وضعیت تحصیلیت چطوره؟ یا برنامه ی خاصی که تو زندگیت داری رو چه طور سپری میکنی؟ منظورم اینه که در مورد انرژیت حرف بزن. انرژیت برای انجام کارای
خودت چقدره؟ چقدرشو به دیگران میدی و چقدرشو صرف خودت میکنی؟ ایا بخشی که برای کمک رسانی به دیگران میدی از سهم خودت بیشتره؟آیا برای کمک رسانی به دیگران انرژیت
بیشتر میشه؟
ممنون. راستی همیشه تا این ساعت بیداری ؟ صبح ها ساعت چند پا میشی؟
فکر کنم از دوستات کمک خواستی ولی در راستای پیشگیری بهتر از درمان است به سوالات من جواب بدی بد نیست. شاید یه 20 روزی مجبور باشی ما و اینترنت رو از حضور خودت محروم
کنی و کمی برای جلوگیری از افسردگی یکم به سلولای مغزی یخ زده ی خودت سر و سامون بدی.







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)