با تشکر از پاسخ های شما ..
البته در خانواده دختر مث اینکه مواردی بوده که از همین قضیه هم سن بودن ضربه خوردن ...
ولی سن رو در کنار موارد دیگه لحاظ می کنن و بعد تصمیم گرفته میشه اما اینها دلیل غیر موجهی رو مطرح کردن حتی حاضر نیستن یکبار حضوری ما بریم ..
اگر دختر خانم مستقیم نه می گفت خیلی برام راحت تر بود ..
تا این دلیلی که گفتن یکم پذیرفتنش سخته به خدا ، البته شاید منم زیادی احساسی شدم ..