سلام عزیزم شماهمش بدی های همسرتومیبینی ایشون اخلاقش باشماچه جوریه به نظرخودت اخلاق یاحسن های دیگه ای داره که بتونی به خاطرفرزندت تحملش کنی وبهش عشق بورزی؟به نظرمن بهترهذبه یک مشاورمراجعه کنی وحضوری درموردمشکلت حرف بزنی اگه یهکم دیدگاهتونسبت بهش عوض کنی وسعی کنی به خوبی هاش فک کنی کم کم بهترمیشه فقط به پسرت فک کن وبه خودت بگو این مردپدر فرزندم وجگرگوشمه پس به خاطرفرزندت هم که شده سعی کن دیدگاهتو احساستوتغییربدی مادرگرمی بخش خونس سعی کن برای هردوشون مهمترین زن توزندگیشون باشی به نظرمن حتما به یه مشاورمراجعه کن عزیزم موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)