به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 19

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 03 بهمن 93 [ 15:09]
    تاریخ عضویت
    1393-10-08
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    180
    سطح
    3
    Points: 180, Level: 3
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 11 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام عزیزم شماهمش بدی های همسرتومیبینی ایشون اخلاقش باشماچه جوریه به نظرخودت اخلاق یاحسن های دیگه ای داره که بتونی به خاطرفرزندت تحملش کنی وبهش عشق بورزی؟به نظرمن بهترهذبه یک مشاورمراجعه کنی وحضوری درموردمشکلت حرف بزنی اگه یهکم دیدگاهتونسبت بهش عوض کنی وسعی کنی به خوبی هاش فک کنی کم کم بهترمیشه فقط به پسرت فک کن وبه خودت بگو این مردپدر فرزندم وجگرگوشمه پس به خاطرفرزندت هم که شده سعی کن دیدگاهتو احساستوتغییربدی مادرگرمی بخش خونس سعی کن برای هردوشون مهمترین زن توزندگیشون باشی به نظرمن حتما به یه مشاورمراجعه کن عزیزم موفق باشی

  2. 2 کاربر از پست مفید سارا۷۳ تشکرکرده اند .

    asal2013 (شنبه 27 دی 93), واحد (یکشنبه 05 بهمن 93)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 21 اسفند 93 [ 18:51]
    تاریخ عضویت
    1393-10-24
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    47
    سطح
    1
    Points: 47, Level: 1
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 0%
    تشکرها
    0

    تشکرشده 5 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    ممنون و متشکرم از بابت اینکه وقت گذاشتید و درد دل منو خوندید. راستش رو بخوای تو این سه سال هم همین کارو کردم تا قبل از تولد فرزندم بخاطر حفظ آبرو و اینکه طلاق تو جامعه ما عواقب خوبی نداره تحمل میکردم و بعد از تولد پسرم هم بخاطر اونه که دارم پیش میرم. اینکه گفتم ایشون حسن هایی هم دارند این مزایای اخلاقیش در قبال من و خانوواده ام نیست ایشون در رابطه با دوستان و خانواده خودش آدم فوق العاده خوبیه آدم مذهبی بوده نماز اول وقتش قضا نمیشه اهل روزه و حلال و حرومه خلاصه اینکه در نگاه اطرافیان فرد خوبیه و به قول قدیمیا که می گفتن تا با یکی زیر یه سقف نری نمی تونی در موردش نظر بدی ایشون در رابطه با من و خونواده ام رفتار خوبی نداره. برخلاف من که خیلی در حرف زدن رعایت ادب رو می کنم ایشون بسیار ادم بد دهنی است و بعدا فهمیدم که توی خونوادشون به کاربردن الفاظ بد عادیه اوایل که من به این رفتارشون اعتراض می کردم می گفتن باهات شوخی می کنیم ولی برای من غیر قابل تحمل بود. هرچقدر که من به خاطر حفظ زندگیم بهش محبت می کردم ایشون در رابطه با من گستاخ تر می شدن و الان که رابطه با خونواده و خواهر و برادرم رو قطع کردن نه خودش رفت و آمد میکنه نه به من اجازه میده. از جمله خصوصیاتش اینه که تنهایی رو بیشتر دوست داره دنبال بهونه میگرده که دعوا راه بندازه و تا یک ماه در خالت قهر باشه ولی من آدم بی کینه ای هستم تا قبل از زندگی با ایشون هیچ وقت پیش نیومده بود که با یکی بیشتر از دو روز در قهر بسر ببرم معمولا خودم برای آشتی پیش قدم می شدم ولی متاسفانه با کسی زندگی میکنم که علاوه بر اینکه خیلی کینه ای است و هیچ چیز رو فراموش نمیکنه بلکه با اطرافیانش به مدت طولانی در قهر بسر می برد. الان به مدت 2 سال است که با برادرش هم حرف نداره.
    خلاصه اینکه تموم رفتارامون برعکس همدیگره
    با اینکه خودش می دونست که لقمه بسیار بزرگی براش هستم ولی چون می دونست من بخاطر حفظ آبرو اقدام به جدایی نمیکنم در نتیجه هیچگونه زحمتی در بهبود روابطمون به خودش نمیده و هر روز رفتار و اذیت هاش بیشتر میشه
    منم بدلیل اینکه به حرف خونواده که میگن طلاق بگیر گوش نمیدم در نتیجه دیگه نمی تونم حرف دلم و آزار و اذیت های اینو به اونا بگم و همسرم از این رفتار من نهایت سوء استفاده رو میکنه چون میدونه جایی رو ندارم که از دستش اعتراض کنم
    چندبار بسرم زد که به محل کارش برم و به مافوقش اطلاع بدم ولی ترسیدم که اون هم به محیط کار من بیاد و آبرومو جلوی دوستان و همکارم ببره
    خلاصه برام دعا کنید
    از پیشنهادات خوبتون سپاسگذارم


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ریزش مو و اعتیاد پدرم و بیزاری از هویتم - چه کنم؟
    توسط Yellow.king در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 66
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 تیر 95, 21:31
  2. ما مشکلی نداریم اما سر کوچکترین چیزا بطور افتضاحی باهم قهر میکنیم
    توسط Agreen در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 شهریور 92, 21:05
  3. کم کردن میزان خواب
    توسط داملا در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 05 شهریور 90, 07:46
  4. همه چیزدرموردچاقی
    توسط tina_asheghetanha در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 09 خرداد 87, 07:10

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:58 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.