تقریبا تمام مشکلات کسایی ک میان همدردی شبیه هم شده و همه از ی شکست عشقی مینالن و درواقع میدونن ک چجوری باید رهاش کنن ولی میخان از یکی دیگه بشنون و ی جور دردودله بیشتر تا کمک خاستن حتی بعضیا توقع دارن بهشون گفته بشه برو دنبالش و برش گردون(منظورم کلی بود دوست عزیز)
واما شما داری روزایی رو میگذرونی ک خیلی بد هستن و خب مسلما ی طرف قضیه مقصر خود شما بودین اون اقا اگه قصدش ازدواج بود و واقعا عاشق شما بود 4سال رابطه رو کش نمیداد نهایتش بعداز یک سال میومد خواستگاریتون
حالاهم نشستی غصه چیو میخوری موقعیتی داری ک میتونی بهترین استفاده رو بکنی ازش اون اگه رفته وتورو تنها گذاشته دلیلش رفتارای تو نبوده عاشق هر بدی هم از معشوقش بببینه ازش سیر نمیشه ایشون لیاقت شماو عشقتونو نداشته
ی خورده با خودت منطقی فکر کن و ایندت رو بساز جوری ک ی روزی پشیمون بشه ک چرا تورو گذاشت و رفت
چقدر میخای حسرت خاطراتی رو بخوری ک دیگه برگشتی ندارن
فکر میکنی اگه برگرده بازم، میتونه تورو خوشبخت کنه ؟
حرفام دیگه تکراریه چون مشکلات تکراری شدن تو این سایت فقط میتونم بگم دیروز تموم شد بخای بهش فکر کنی امروز و فردات هم از دست دادی
پس خودت باش و از نو بساز خودتو واز جلد دیروزت بیرون بیاو من تازه ای از خودت بساز
پیروز باشی و سربلند








علاقه مندی ها (Bookmarks)