امشب حزب70رومیخونم.
تشکرشده 6,659 در 1,532 پست
امشب حزب70رومیخونم.
عمر که بی عشق رفت
هیچ حسابش مگیر...
تشکرشده 3,515 در 811 پست
تشکرشده 881 در 199 پست
سلام
حزب 72
تشکرشده 881 در 199 پست
عصر به خیر
حزب 73
تشکرشده 2,704 در 676 پست
تشکرشده 1,387 در 220 پست
سلام به تمام دوستای خوب و مهربون و با ایمان خودم،
با اجازه آقا صابرو.تشکر ازایشون برای این تاپیک بی نظیر
منم باهاتون همخونی میکنم و دعا میکنم واسه شادی دلاتون و خوشبختهاتون و از همه مهمتر سلامتینون... خواهش میکنم واسه کاملیای عزیزم هم دعا کنید همچنین بقیه دوستانم و پاییزه و پارسا و آرام دلم... اصلا نمیدونم نی نی دار شدن یا نه!!!
ببخشید آقا صابر میدونم جای پستم اینجا نبود ولی متاسفانه نمیدونم چرا نمیتونم تو حال و احوال پرسی یا تاپیک بوستان و آلاچیق پست بزارم،معذرت میخوام از همگی...![]()
آرزو دارم،
فاصله نباشه بین تو و تمام احساس های خوبت
تو باشی و شادی باشه و یه دنیا سلامتی
و امضاء خداوند بزرگ پای
تمام آرزوهایت
تشکرشده 881 در 199 پست
سلام
حزب 74
تشکرشده 881 در 199 پست
حزب 75
چرا از این تاپیک استقبال نمیشه ؟!
انقدری وقت تون رو نمیگیره ها !!
عوضش به آرامش می رسید
تشکرشده 603 در 163 پست
کدام جمعه دعا مستجاب خواهد شد
سوار صاعقه پا در رکاب خواهد شدکدام جمعه ز عطر بهشتی گل یاس
بهار غرق شمیم گلاب خواهد شدهزار جمعه چشم انتظار در راه است
کدام جمعه دعا مستجاب خواهد شد
سلام
حزب هفتاد و شش ان شالله با من
آیات 1 الی 55 سوره نملقرآن آنلاین
لیست 120 حزب قرآن مجید
التماس دعا
تشکرشده 881 در 199 پست
سلام
صبح تون به خیر
حزب 77
.saber. (جمعه 26 دی 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)