به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

Threaded View

  1. #3
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط tannaz joon نمایش پست ها

    مثلا حدود 3/4 ماه پیش عموی مادر شوهرم فوت کرده بود.من هر چی بهش اصرار کردم که با هم بریم گفت نه چون بارداری درست نیست تو اینجور مراسم باشی{بار اول نبود که به یه بهانه ای منو تنها میزاشت و با خانوادش میرفت}4/5 روز که گذشت من به مادرشوهرم زنگ زدم و تسلیت گفتم.بماند که قبل این قضیه حسابی منو سوزونده بودن.اما با وجود ناراحتی که داشتم زنگ زدم..

    چند وقت که گذشت طبق معمولا مادرشوهرم شوهرمو پر کرد که چرا تو مراسم نبوده و شوهرم هم پیش من گله کرد که باید میرفتی حداقل نیم ساعت تو مسجد..و باز هم طبق معمول شوهرم حرفی که خودش اونروز زده بود و فراموش کرد و من شدم مقصر و ادم بده این قضیه..و مجددا مادرشوهرمم سر این قضیه از من گله کرد که چرا نیومدی..

    من همه اونروزو واسه شوهرم یاداوری کردم اما فایده نداشت.تا چند روز هم سمت من ناراحت بود.منم یه دفعه از کوره در رفتم و گفتم حالا اصلا این عمو تا حالا کجا بوده؟اصلا مگه من تا حالا دیده بودمش؟؟خود مامانت سال 12ماه یه سر بهش میزد که حالا که مرده انقدر واسش مهم شده؟؟

    شوهر شما با مهربانی و حس مراقبت داشتن از شما و بچه، پیشنهاد داده که توی مراسم سوگواری شرکت نکنید که اذیت نشید. برداشت شما :
    بار اول نبود که به یه بهانه ای منو تنها میزاشت و با خانوادش میرفت

    انگار ایشون رفته عروسی و شما را نبرده !!

    بعد از این که مادرشوهرتون گله کرده چرا نیامدی، یه بهانه کوچولو که مثلا حالم خوب نبود و ترسیدم بیام اونجا بدتر بشم و ... ردش می کردید می رفت. همه می دونن خانمهای باردار ممکنه وقت و بی وقت احساس بدحالی یا بی حالی کنند و چیز عجیبی نبوده. یه عذرخواهی تمامش می کرد.

    همسرتون وقتی از مادرش شنیده که شما باید توی ختم شرکت می کردید، حس کرده اشتباه کرده.
    با خودش گفته مادرم که خانم هست و حتما تجربه داره و می دونه با شرایط بارداری می شده ختم رفت.
    حتما توی فامیل هم درست نبوده و ما باید هر دو می رفتیم و ...

    به کار خودش شک کرده. اما غرورش که اجازه نمی داده بیاد اصل موضوع را به شما بگه، الکی بهانه جویی کرده که تو باید یه ربع می آمدی مسجد و می رفتی.

    نشستی به ثابت کردن چی؟
    یه بار می گفتی که پیشنهاد خودت بود. اگر حس کردی داره می زنه زیرش یا به روی خودش نمی آره، ادامه نمی دادی.
    الکی می گفتی، هوووم. شاید اشتباه کردیم که من باهات نیامدم. حالا ایشالله تو شادیها و مراسم های دیگه شون جبران می کنم.

    طناز جون، زندگی میدون مبارزه نیست که می خوای پیروز بشی.
    دنبال اثبات چیزی با منطق و استدلال، اون هم برای آقایون نباش.
    واسه یه چیز به این سادگی تا ابد می خوای برگه روی این پرونده بذاری؟ حالا برگه بعدی شده ختم دختر عموی مامانت؟

    ببند این پرونده را ........ تمام زندگیت بشه جنگ و دعوا سر اطرافیان؟
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  2. 10 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    Aramesh!!!! (سه شنبه 23 دی 93), asal2013 (چهارشنبه 24 دی 93), tannaz joon (چهارشنبه 24 دی 93), کیانا 93 (شنبه 27 دی 93), یکی یدونه (دوشنبه 29 دی 93), واحد (چهارشنبه 24 دی 93), هم آوا (سه شنبه 23 دی 93), آویژه (سه شنبه 23 دی 93), آرام عشق (چهارشنبه 24 دی 93), اقای نجار (یکشنبه 28 دی 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. به رفتارهای نادرست همسرم چه طور واکنش بدم؟؟
    توسط fkh4466 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 بهمن 93, 01:22
  2. حیای دختر و نگفتن حرف دلش به پدر و مادرش (به نظر شما صلاح در فراموشی است یا ادامه ؟؟)
    توسط فدایی یار در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: دوشنبه 19 خرداد 93, 00:28
  3. کمکم کنید بگین راه درست چیه؟؟
    توسط فوزیه در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 21 دی 92, 02:07
  4. +چگونه تمام کردن یک ارتباط دختر و پسر(چه درست چه نادرست) ؟؟
    توسط setare_tk در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: پنجشنبه 17 تیر 89, 16:18
  5. چگونه تمام کردن یک ارتباط دختر و پسر(چه درست چه نادرست) ؟؟
    توسط setare_tk در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 17 اردیبهشت 87, 11:52

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.