ی مشکلی که هست اینه که ی خانومی رو چن روزه استخدام کردن که تقریبا کارای منو داره انجام میده ... مطمئن نیستم که دیگه واقعا نیازی ب من باشه.
میترسم بگم من میخام بمونم بعد رئیسم بگه که مارو مسخره کردی این همه اگهی دادیم و این حرفا ...بدتر خودم کوچیک شم.
البته کلا برای گسترش کارشون در حال استخدام هستن اما اینکه توی حیطه ی کار من چن نفرو میخاستن بگیرن رو مطمئن نیستم.
خاستگارمم هنوز با هم درارتباطیم. ما قراره بریم شهر اونا برای تحقیق اما هنوز زمانش مشخص نیس کی بریم. مامان اینا خیلی درمرودش نمیحرفن.









علاقه مندی ها (Bookmarks)