به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 16

Threaded View

  1. #8
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 مرداد 96 [ 10:06]
    تاریخ عضویت
    1393-7-02
    نوشته ها
    76
    امتیاز
    3,277
    سطح
    35
    Points: 3,277, Level: 35
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    102

    تشکرشده 144 در 48 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط هم آوا نمایش پست ها
    سلام
    ساعت کاریتون خیلی زیاده ... حقوق وزارت کار برای 6 ساعت کاریه نه 9 ساعت که حدودا 724 هزار تومنه ... وچون غیر متخصص اون کار هستین اگر 200 هم کسر بشه شما الان با اضافه ساعاتی که هستین حدودا باید 650-700 دریافت کنید و میتونم حدس بزنم حداقل ماهیانه نزدیک به 200 تومن اگه خودرو شخصی دارین بابت هزینه ایاب و ذهاب خرج میکنین ... به نظرم کارتون به صرفه نیست و بهتره دنبال یه کار تخصصی و نزدیک به محل زندگیتون باشید تا انقده خسته نشین ... اگه مجردین فرقی به حالتون نمیکنه ولی اگه متاهلین این کار برای شما مناسب نیست و فقط روند زندگیتون رو مختل میکنه ... نگران کار هم نباشید اتفاقا کار زیاده ولی به قول دوستمون کار خیلی خوب کمه که اونم فقط با پارتی مهیا میشه پس نگران پیدا کردن کار نباشید چون همیشه کارهای معمولی پیدا میشن
    انشالا هرجا هستین موفق باشید
    حقوق من در اصل 650 تومنه +اضافه کاری که وایمستم.
    و حقوق ماه اولم رو رئیسم خداروشکر سر موعد داد و از این نظر ادم خوبیه.
    کاری هم که انجام میدم خیلی به تخصص خاصی نیاز نداره ... ینی وارد ی تخصص دیگه نشدم.
    هزینه ی رفت و امدم هم چون با مترو و اتوبوس میرم و میام حدودا60-70 تومن میشه.
    من مجردم اما کاملا روند زندگیم مختل شده، نمیدونم شایدم من خیلی سوسولم! چون دخترخاله هام تا اوووون سر تهران میرن برای کار اما من سختمه!

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط maedeh120 نمایش پست ها
    هم آوای عزیز پایه حقوق وزارت کار سال 93 مبلغ 608.000هزار تومان هستش 724.000 فکر نمیکنم باشه .... که حالا با حق مسکن و خوار و بار و پاداش و اینا میشه نزدیکه 700.000تومان ...
    منم الان تو یه شرکت کار میکنم که ساعت 8.30 تا 5 هستم و پایم وزارت کار هستش ...
    مینا رشتت چی بوده؟
    شهرسازی خوندم

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط khaleghezey نمایش پست ها
    درود بانو مینا

    دودستی بچسب این کارت رو ولشم نکن با توجه به مجرد بودنت و اینکه دخترم هستی بنظرم همین حقوق و محیط و کاری که داری خیلی هم خوبه و ساعت کاریش بیشتر هست ولی بجاش محیطش خوبه فکر نکن بقیه جاها حقوق بیشتری بهت میدن یا اینکه ساعت کاریش کمتره و محیطش هم مثل اینجا مناسبه نه از این خبرها نیست من خودم توی بازار هستم و اکثرا دیدم دخترها بنده خداها یا محیطش خوب نیست و میخوان سواستفاده کنن یا حقوق نهایت 400 بیشتر نمیدن و اکثرا هم زیر این حقوق هستش.
    همین الان برای خیلی از پسرها کار نیستش چه برسه خانوم ها.

    اینو برای همیشه بهت میگم یادت بمونه:
    تا وقتی کار جدید پیدا نکردی شغل قبلی خودت را رها نکن
    تا وقتی خانه ماشین و یا زمین جدید پیدا نکردی خانه و ماشین و زمین خودت را نفروش

    شاد و سربلند و پیروز باشید بانو
    اخه میدونین به همین راحتی نس که من هرموقع اراده کنم و کار جدید پیدا کنم بیام بیرون.
    رئیسمون دوهفته پیش تصمیم گرفت که از ما سفته بگیره و مبلغ 2 میلیون سفته گرفته و اینکه از این بع بعد میخاد 15-20 روز دیرتر حقوق ها رو واریز کنه. دلیل اینکارش اینه که ی کارمندش سرماه که حقوقشو گرفت گذاشت و رفت و کارهاشون خیلی بهم ریخت.
    من سفته ندادم چون گفتم میخام برم. اما اگه بمونم منم باید سفته بدم. در هرصورت کار جدیدم پیدا کنم حداقل دوهفته باید اینجا باشم که ممکنه تو این مدت اون کارو هم از دست بدم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید mina-mina تشکرکرده است .

    Mohammad! (سه شنبه 14 بهمن 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: دوشنبه 07 مهر 93, 23:37
  2. پاسخ ها: 45
    آخرين نوشته: شنبه 03 خرداد 93, 20:25
  3. میترسم آبروم پیش خانوادم بره
    توسط zohre-f در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: شنبه 01 مهر 91, 12:40
  4. من خیلی میترسم
    توسط sama_g در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 28 خرداد 90, 15:02

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.