درود بانو مینا
دودستی بچسب این کارت رو ولشم نکن با توجه به مجرد بودنت و اینکه دخترم هستی بنظرم همین حقوق و محیط و کاری که داری خیلی هم خوبه و ساعت کاریش بیشتر هست ولی بجاش محیطش خوبه فکر نکن بقیه جاها حقوق بیشتری بهت میدن یا اینکه ساعت کاریش کمتره و محیطش هم مثل اینجا مناسبه نه از این خبرها نیست من خودم توی بازار هستم و اکثرا دیدم دخترها بنده خداها یا محیطش خوب نیست و میخوان سواستفاده کنن یا حقوق نهایت 400 بیشتر نمیدن و اکثرا هم زیر این حقوق هستش.
همین الان برای خیلی از پسرها کار نیستش چه برسه خانوم ها.
اینو برای همیشه بهت میگم یادت بمونه:
تا وقتی کار جدید پیدا نکردی شغل قبلی خودت را رها نکن
تا وقتی خانه ماشین و یا زمین جدید پیدا نکردی خانه و ماشین و زمین خودت را نفروش
شاد و سربلند و پیروز باشید بانو

علاقه مندی ها (Bookmarks)