سلام به شما بابای مهربون
چقدر خوبه که اینقدر براتون مهم و با ارزشه فرزندتون
یاد خودم افتادم . پدر من فردی تحصیلکرده و با روابط اجتماعی خیلی عالی و موقعیت خیلی خوبی هستند تو اجتماع ولی باید بگم که من که تنها دخترشونم هیچ وقت نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم . فقط بخاطر چندتا رفتار بد که تو کودکی و نوجوانی ازشون دیدم. پدرم خیلی من براش مهم بودم ولی خوب مهارت ارتباطی خوبی باهام نداشت الان که دیگه ازدواج کردم و یه وقتا میبینمش دلم میخواد بفلش کنم ببوسمش ولی نمیشه انگار یه دیوار بلد بینمونه فقطم بخاطر اینه که از اول نتونستیم باهم ارتباط برقرار کنیم .
توروخدا با دخترتون مهربون باشین . حرف سرد بهش نزننین که تا ابد تو ذهنش میمونهشما پشتوانه دخترتونین باید باهاتون صمیمی باشه . .. همین دختر وقتی بزرگ شه خیلی بدردتون میخوره البته اگه رابطتون خوب باشه دخترا سنگ صبور بابا میشن . خیلی بهش توجه کنید و باهاش مهربون باشید سعی کنید مووقع عصبانیت بخودتون مسلط باشین و خدای نکرده برخورد فیزیکی نکنید باهاش
اینم بدونید که فعلا تنها مرد زندگی دخترتون شمائید سعی کنید چهره مثبتی از مردا تو ذهنش بزارین وگرنه وقتی بزرگ بشه و تو برخورد با اوین مردها تو جامعه اطرافش به اونا پناه میبره و کمبودای شمارو تو اونا دنبال میکنه و ممکنه خدای نکرده نتایج بدی داشته باشه
موفق باشید و ارزوی خوشبختی دارم براتون
![]()








شما پشتوانه دخترتونین باید باهاتون صمیمی باشه . .. همین دختر وقتی بزرگ شه خیلی بدردتون میخوره البته اگه رابطتون خوب باشه دخترا سنگ صبور بابا میشن . خیلی بهش توجه کنید و باهاش مهربون باشید سعی کنید مووقع عصبانیت بخودتون مسلط باشین و خدای نکرده برخورد فیزیکی نکنید باهاش

علاقه مندی ها (Bookmarks)