به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 47 از 52 نخستنخست ... 7172737383940414243444546474849505152 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 461 تا 470 , از مجموع 512
  1. #461
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    فرشته در دیروز در اینجا در ظهر جیره برفمون اومد تموم شد،دریغ از یک لایه

    نشستن،فقط سرماش مونده.البته اتاقم گرمه.


  2. 3 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    paiize (شنبه 20 دی 93), terme00 (شنبه 20 دی 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 20 دی 93)

  3. #462
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    ولی دراینجا به گونه ای بود که یه ادم برفی بزرگ درست کنی و چندروز هم بمونه گوشه حیاط و هی پرده اتاقت رو بزنی کنار ببینی همچنان بهت خیره است طفلکی.

    تو این برفا فقط باید بری کوهستان ...مردم ذوق ندارن که بعضیاگفتن هوا خوب نیست داشتم فکر می کردم چقدر دید آدم ها متفاوته من ذوق مرگ میشم
    بخاطرش .
    فقط یه چیزی کمه کسی نیست با گوله برفی بزنم فرق سرش نیست دیگه..

  4. 4 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    paiize (شنبه 20 دی 93), terme00 (شنبه 20 دی 93), فرهنگ 27 (شنبه 20 دی 93), شیدا. (شنبه 20 دی 93)

  5. #463
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 مرداد 04 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    محل سکونت
    مرز پر گهر
    نوشته ها
    816
    امتیاز
    26,798
    سطح
    97
    Points: 26,798, Level: 97
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 552
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,026

    تشکرشده 3,515 در 811 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    195
    Array
    خوش به حالاتون
    سمت ماها به این راحتیا برف نمیاد یعنی برفاش یه جای دیگه میاد سرماش میاد اینجا.
    کار به آدم برفیو اینام نمیرسه .

    گفتین برف اگه عکاسی دوست دارین یه کار جالب بگم ؛ اگه بتونین یه دوربین حرفه ای یا نیمه حرفه ای که بشه باهاش سرعت شاتر و دریچه ی دیافراگم رو تنظیم کرد تهیه کنید، میتونید تویه شب که کاملا تاریکه از یه منظره ی برفی عکسای خیلی خوبی بگیرین به این صورت که
    سرعت شاتر رو روی حدود 7-8 ثانیه بذارین
    دریچه دیافراگم و iso رو هم طوری تنظیم کنید که نور متناسب باشه اگه دوربین دیجیتال باشه خیلی راحت میتونید تنظیم کنید اول با دیافراگم شروع کنید بعد برید سراغ iso طوری که شدت نور با توجه به شاخصی که این طور دوربینا نشون میدن متعادل بشه
    دوربین هم حتما باید ثابت روی پایه باشه.
    از فلش استفاده نکنید.
    همه جا کاملا تاریک تاریک

    عکس خوبی در میاد حتی خودتونم میتونید توی کادرش باشین. امتحان کنید!
    من دیوانه چو زلف تو رها می‌کردم / هیچ لایق‌ترم از حلقه زنجیر نبود




  6. 3 کاربر از پست مفید m.reza91 تشکرکرده اند .

    paiize (شنبه 20 دی 93), terme00 (شنبه 20 دی 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 20 دی 93)

  7. #464
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    عامو خودتون گرفتین تا حالا؟ میشه بذارین ببینیم؟

    بله دوست دارم عکاسی کنم .

    کاش میشد با تنظیماتی که گفتین عکس بگیرم ولی کو برف کو دیجیتالم؟

    البته یه سوال حرفه ای هم دارم مطمانید عکسم شبیه لاک پشت در نمیاد؟


    فرهنگ از کجا باید بدونیم گوشیمون ایزو داره؟!!!!! ولی فکر نکنم با گوشی بشه ها.

    (اصلا ایزو چیه!!!!!)
    ویرایش توسط فرشته اردیبهشت : شنبه 20 دی 93 در ساعت 01:25

  8. 3 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    m.reza91 (شنبه 20 دی 93), paiize (شنبه 20 دی 93), terme00 (شنبه 20 دی 93)

  9. #465
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    میمرضا نمونه کار بذار.موبایلم ایزو 400 داره،می شه کاری کرد؟دوربین ایزو 1600


  10. 3 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    m.reza91 (شنبه 20 دی 93), paiize (شنبه 20 دی 93), terme00 (شنبه 20 دی 93)

  11. #466
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 مرداد 04 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    محل سکونت
    مرز پر گهر
    نوشته ها
    816
    امتیاز
    26,798
    سطح
    97
    Points: 26,798, Level: 97
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 552
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,026

    تشکرشده 3,515 در 811 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    195
    Array
    ایزو پارامتر حساسیت دوربین به نوره ، جاهای تاریک که فلش و دیافراگم کم میارن به ناچار ایزو رو بالا میبرن ؛ این که میگم به ناچار چون عکس رو خراب میکنه اون شفافیتو نداره .
    پس ایزو پایین باشه خوبه ، که 100 خوبه مگر در صورت اجبار .
    ولی دیافراگم رو میتونید باز کنید کامل
    ولی چیزی که اینجا کمک میکنه عکس بیافته سرعت شاتره ، مثلا تو مثال بالا عکس شما هفت ثانیه طول میکشه تا بیافته.
    لنز دوربینم مهمه ، با موبایلو اینا نمیشه ؛ دسته کم یه دوربین نیمه حرفه ایو میخواد .
    والا راستش عکس هست مال سال پیشه ولی متاسفانه میخواستیم بریم بیرون عکس بگیریم نذاشتند ،گفتند میخوای ماشینو تو شب برفی ببری چی کار کنیو ... خلاصه از کولر روی پشت بوم عکس انداختیم ! اونم نمیذارم خیلی افتضاحه... میبینید اختیارمون دست خودمون نیست بعد این همه سال!! بعدم دیگه به این زودیا برف نمیاد .
    ولی عکس دقیقا مثه روز در میاد ، یعنی بیننده نمیفهمه عکس تویه شب گرفته شده ، برا مناظر طبیعی خوب در میاد .
    یه کار دیگم میشه کرد وقتی برف میاد تویه روز سرعت شاتر و که بالا ببرین مثلا 100 میلی ثانیه، میتونید از برفایی که دارن میان پایین عکس بگیرین (از لحظه ی ریزش برف ) البته سه پایه حتما میخواد.

    البته با همین تنظیمات آخری بعد بیاین از لاک پشتای ظرفشویی عکس بگیرین ، دستمون بسته است همش یا تو ظرفشویی یا پشت بوم !!
    من دیوانه چو زلف تو رها می‌کردم / هیچ لایق‌ترم از حلقه زنجیر نبود



    ویرایش توسط m.reza91 : شنبه 20 دی 93 در ساعت 01:46

  12. 4 کاربر از پست مفید m.reza91 تشکرکرده اند .

    paiize (شنبه 20 دی 93), terme00 (شنبه 20 دی 93), فرهنگ 27 (شنبه 20 دی 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 20 دی 93)

  13. #467
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    اطلاعات خوبی بود.

    ولی براما چه فرقی داشت عکس مال پارسال باشه یا نیم قرن پیش یا امسال.

  14. 2 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    paiize (شنبه 20 دی 93), فرهنگ 27 (شنبه 20 دی 93)

  15. #468
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 مرداد 04 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    محل سکونت
    مرز پر گهر
    نوشته ها
    816
    امتیاز
    26,798
    سطح
    97
    Points: 26,798, Level: 97
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 552
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,026

    تشکرشده 3,515 در 811 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    195
    Array


    اگه به کولر علاقه دارین ، بفرمایید :
    عکسه یکم نویز داره یادم نیست ولی احتمالا ایزوش بالا هست البته ممکنم هست به خاطر تفاوت سطح تابش نور از برف و جسمای دیگه باشه.
    ولی در نظر داشته باشین کاملا تاریک تاریک ، هیچ لامپی روشن نیست هیچ فلشی هم در کار نیست ؛
    میبینید چقدر برف اومده که !! ولی مثلا اگه صخره و کوه و درخت و اینا که خوب برف روش نشسته باشه، خوب در میاد. مثلا پیست اسکی ،
    به هر حال هر چقدر عکس بخواد جالب ترباشه امکانات بیشتری میخواد الان یه لنز حرفه ای معمولی رو 6-7 میلیونه ! دوربین منم g12 canon ،یه دوربین نیمه حرفه ایه برای کاربرای آماتور مثلا لنزشو نمیشه تغییر داد . البته اینو بگم قیمت خود دوربین از لنزش خیلی ارزونتره !!!

    اینو نمیخواستم بذارم ولی نمیذارن که ! اینم عکس پارسال !! برا شما فرقی نداره برا من داره، آبرومون رفت با این عکسمون :) . اینو بیشتر همینطوری گرفتم چون معلوم نبود دیگه کی برف بیاد کما اینکه هنوزم نیومده !!
    من دیوانه چو زلف تو رها می‌کردم / هیچ لایق‌ترم از حلقه زنجیر نبود



    ویرایش توسط مسافر زمان : یکشنبه 21 دی 93 در ساعت 00:32

  16. 5 کاربر از پست مفید m.reza91 تشکرکرده اند .

    paiize (شنبه 20 دی 93), terme00 (شنبه 20 دی 93), فرهنگ 27 (شنبه 20 دی 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 20 دی 93), شیدا. (شنبه 20 دی 93)

  17. #469
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط m.reza91 نمایش پست ها
    به به
    امشب پاییزه خانوم از ساعت حدود 12:30 کمرنگ میشن
    خب خب خب !!
    شنیدین میگن گذر پوست به دباغ خونه میافته!
    هممممممم خب
    من میگم یکم اول پشت سرش غیبت کنیم بعدم یه آش پشت پای حسابی با یه وجب روغن که روش بماسه، بپذیم !!!!
    به به چه آشی !!!
    پاییزه خیلی شعر دوست داشت ، برا همین
    پاییزه
    اگر بار گران بودی رفتی
    اگر نامهربان بودی رفتی
    ناراحت نباش! من همه رو بخشیدم !! چون خیلی بزرگوارم!
    یادم نمیاد تا حالا کمرنگ شده باشن ولی شتریه که پشت در خونه ی همه خوابیده، مگر مدیران !
    آخ حالا با رفتن پاییزه چی به سر باغ میاد !؟ آخه کم برا من مشکل درست نکرد که!!

    چقدر خوبه این صندلیه ، همه رفتن ؛ کسان زیادی بودن اینجا که مدعی بودن برای جلوس رویه این صندلی ولی تکیه بر جای بزرگان نتوان زد! نتوان!

    خب فکر کنم با کمرنگ شدن پاییزه آخرین بازمانده از نسل نسوان کل کل، این تاپیک هم به نتیجه رسید و غیره

    به ذکور اینده بگم که :گر صبر کنی ز قوره حلوا سازی !
    هه هه هه.....
    شتردرخواب بیندپنبه دانه...
    خوشم اومدهیچکی ازاین پست ظالمانه تون حمایت نکرد!!!یادمه وقتی واسه شما میخواستیم آش پشت پادرست کنیم همه ازخوشحال رفتنتون داوطلب شدن!!

    بارفتن منم دیدم چه بلایی به سرباغ اوردین!!کارگاه عکاسی راه انداختین..
    بازاون ظرفشویی بهتربود...آخه این چه علایقی هستش که شمادارید!!!کولر..ظرف شویی...
    دفعه بعدحتما میخوای ازآبگرمکن خونتون عکس بزاری...والا....
    این آثارهنریتون رولطفا قاب کنیدبزاریدتواتاق خودتون تابلکه مامان بزرگتون بیادازشون تعریف کنه!!!
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  18. 2 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    m.reza91 (شنبه 20 دی 93), terme00 (شنبه 20 دی 93)

  19. #470
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 23 تیر 03 [ 15:03]
    تاریخ عضویت
    1392-11-03
    نوشته ها
    432
    امتیاز
    14,179
    سطح
    77
    Points: 14,179, Level: 77
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 271
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,639

    تشکرشده 1,769 در 422 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    74
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27 نمایش پست ها
    H1:
    20دقیقه طول می کشه تا پیام سیری از معده به مغز برسه،اگر تو این 20دقیقه

    طوری بخورید که مقدار کم تری از غذای بشقاب در 20دقیقه مصرف بشه،شما لاغر

    می شوید.برای این منظور تعداد لقمه ها زیاد با حجم کم و جویدن رو طولانی کنید.

    با این روش با 3چهارم حجم بشقاب همون حس سیری دارید که با خوردن یک بشقاب

    کامل.

    اینو حتمن امتحان می کنم.
    من هم اینو شنیدم ولی آخه ما خیلی زودتر از 20 دقیقه غذامون رو میخوریم ... اینو موقعی حس میکنم که وقتی مهمون دارم .من دو روز در تدارک مهمانی هستم و غذاهای مختلف با دیزاین های متفاوت آماده میکنم ولی در عرض 10 دقیقه کل غذاها نابود میشه

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط m.reza91 نمایش پست ها


    آقا مورد داشتیم از کار قبلیش اخراجش کردند به خاطر رفتن تو اینترنت در ساعات اداری و تمسخر رئیس ذکورش، وکلای محل کار قبلیش ولش نمیکنن و پروندشو رسوندن به دیوان عالی کشور بعد بنده خدا توهم فانتزی زده که رفته سر یه کار جدید پیش نمیدونم پدر شوهرش( !؟) این هم پدیده ی انکاره هم یه پدیده ی دیگه به اسم فرافکنی ، اول ببینیم چیه :

    من خیلی ناراحت شدم ، همون طور که میبینید الان خودش دچار توهم فانتزیه ولی اونو به من نسبت داده !
    چقدر از وقتی من اومدم این تاپیک پربار شده ،آخرین مفاهیم روانشناختی توش داره تدریس میشه!!
    من فکر میکنم مدیر همدردی و اینا باید سریعا در این تاپیک ورود کرده و اقدامات لازمه رو مبذول بدارند! چون کاربرها احتیاج به کمک تخصصی دارند !!!!!!!!!!!!!
    --

    نخیر عامو جون .... یه پدرشوهر با این هوا هیکل که توهم نمیشه ... گاهی هم پشت سرم می ایسته که نمیتونم بیام تو باغ ... اینجا هم باید دنبال یه راه حل برای پیچوندنش باشم
    کاش بودی میدیدی چقدر مدیر های کار قبلی تماس میگرفتن که منو از استعفا منصرف کنن ولی موفق نشدن ... چون من قاطعانه پای تصمیمم ایستادم ...
    نتیجه اینکه شما داری پیش داوری و ذهن خوانی میکنی
    ضمنا شما که مدعی هستی اینجا مدیری چرا اطلاعات و مفاهیم روانشناختی رو از سایت های دیگه میاری ؟ هان ؟
    آدمک آخر دنیاست بخند
    آدمک مرگ همین جاست بخند
    دست خطی که تورا عاشق کرد، شوخی کاغذی ماست بخند
    آن خدایی که بزرگش خواندی، به خدا مثل تو تنهاست بخند ...

  20. 3 کاربر از پست مفید terme00 تشکرکرده اند .

    m.reza91 (شنبه 20 دی 93), فرهنگ 27 (شنبه 20 دی 93), شیدا. (شنبه 20 دی 93)


 
صفحه 47 از 52 نخستنخست ... 7172737383940414243444546474849505152 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 5>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 438
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 شهریور 96, 23:37
  2. دوستان راهنمایی بفرمایید این ازدواج به صلاح من است یا نه؟
    توسط سرشار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 آذر 94, 23:26
  3. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 3>>> بفرمایید
    توسط فرشته مهربان در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 1245
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 آبان 93, 01:17
  4. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید
    توسط فرشته مهربان در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 595
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 فروردین 92, 03:13

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.