سلام
ببخش بی پرده حرف میزنم
بی خود مگه هر چی اون بگه همون باید بشه .
مگه تو چیکار کردی هاااااااااااااا . کار خطای ازت سر زده . آرام اینجا مجازیه صادق باش اگه چیزی هست بگو تا به موضوع و روند برگشت اشراف بهتری داشته باشیم .
خوبه صحبت خوبی بوده ولی اونچه که من برداشت کردم ایشون با هدف شومی سعی در خر کردن شما داره. مشخص که با وکیل صحبت داشته .نیت داره با سازش سیاست مدارانه و ادامه یه زندگی کاذب برا خودش راه فرار باز کنه . به خود من هم از این پیشنهادها از سوی وکلا شده بود ولی خب موضوع من فرق میکرد و میکنه
گفتی مهرت چندتا بود ؟؟؟؟؟؟؟ اصلا هرچی ؟؟؟؟ یه وقت این کار نکنی هااااااااا
خوب گوش کن اون مجبور برای تو خونه مستقل بگیره و از طرف مددکار و دادگاه این قضیه برسی خواهد شد و شما رو در خونه ای مستقل تحویل آقااااا دادماااااد خواهند داد تا روزی هم که خونه گیره باید نفقه بده .
تو هم برا اون سه راه بذار اولی با شرط اول اون مشترکه هیچی اما دومی از طرف تو
خونه مستقل عین حرفیکه پدرتون گفته اگه دست پدرتو بوسیده باید به این شرط احترام بذاره حتی اگه بگه ندارم و لازم بشه پدرت و یا خانوادت به نام شما و مقداری پول از اون خانه ای استیجاری تهیه کنن و برید سرخونه زندگیتون .
آرام تا اسم کمک از طرف پدرت میاد جبهه گیری نکن شاید واقعا دست همسرت خالیه و نباید بهانه دستش داد باید در حالت کیش قرارش داد یا عقل داره و نیتش پاکه رفع کیش میکنه یا
مات میشه .
بهش بگو من صادقانه بهت علاقه دارم ولی از اومدن های مکرر شما پیش خانوادم شرمندم

برا همین به صداقت شما شک کردم
ارام جدی میگم ببین مشکل همسرت در تهیه خونه چیه ؟؟؟؟ با خانوادت مطرح کن . حتی حاضر شو طلاهاتو برای یه خونه مستقل بفروشی ولی زندگیت از دست نره . بهش بگو هر چقدر داره با خودش بیاره بنگاه تو هم ببر ولی خونه به نام تو اجاره بشه ونه همسرت ونه پدرت .
بگو اگه تو واقعا راست میگی بیا زندگی کنیم . اولم جلو خودت از روند دادگاه جلو گیری میکنم
اما مهریه
اولا بهش بگو لیاقت من بیشتر از کل مهریمه ولی حالا
بهش بگو تو مرد زندگی باش من یه دونشم نمیخوام 14 تا 500 تا بخوره تو سر هرچی نامرده. زندگیم بپاشه سکه به چه دردم میخوره . اینم که گذاشتم اجرا به خاطر نامردی خودت بود . خواستم مرد بشی خواستم بفهمی در قبال همسرت یه مسئولیتهایی هم داری .
بهش بگو تو اگه واقعا نیت داری اون خوشبختی که بهم وعده دادی عمل کنی من همشو بهت میبخشم ولی نه الان اول تو همسریتو ثابت کن . اعتماد خنده ای که از دلم گرفتی بهم برگردون طعم تلخ جدایی تو دو تا خانواده شیرین کن .
گفت کی میبخشی . در جا گوشی قطع کن . بدون هدفش زندگی نیست دنبال حرف و نیت خودشه .
ببخش من دنبال جدای نیستم . ناراحت شدم . حلالم کن . آرام سخت نگیر بذار به عهده بزرگترها ولی نه در جهت تخریب در جهت وصال . به خودت آسیب نزن خدا بزرگه
علاقه مندی ها (Bookmarks)