به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 5 نخستنخست 12345
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 47 , از مجموع 47
  1. #41
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 تیر 01 [ 17:02]
    تاریخ عضویت
    1393-9-10
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    6,404
    سطح
    52
    Points: 6,404, Level: 52
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 34 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط کیانا 93 نمایش پست ها
    خیلی خوشحالم که داری به یک جاهایی میرسی اما رفتار اخرت بی سیاست بود هم قبول کردن انی شرطش هم اینکه پیام دادی یک مورد مثل شما بودکه مدیر همدردی میی گفت که نباید انی این موضوع قبول کنی چون انگار داری از چیز بی ارزشی میگذری باید چند تا چند تا می اومدی پایین بعدش چرا دوباره پیام دادی می تونستی رودر رو این موضوع وحس تواز این جریان کم کردن سکه بگی

    kelidemard
    نمیدونم رفتار جرات مندانه رو خوندی یا نه ولی حتما این فایل دانلود گوش کن
    ممنون کيانا جان،روزی که ديدمش بعد هشت ماه اصلا فکرم کار نکرد ترس از دست دادنش باعث شد بی اختيار گزينه سه رو انتخاب کنم اما بعد از گذشت زمان و مشورت با پدرم ديدم خيلی اشتباه کردم به دليل اينکه اون خطا کرده نه من پس اون بايد کارهاشو جبران کنه نه من درنتيجه اون اقدامو کردم اگر واقعا توی حرفاش صادق باشه و منو زندگيش براش مهم باشه شرطمو قبول ميکنه-رفتار جرات مندانه رو هم خوندم خيلی جالب ببود مرسی!

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط کیانا 93 نمایش پست ها
    خیلی خوشحالم که داری به یک جاهایی میرسی اما رفتار اخرت بی سیاست بود هم قبول کردن انی شرطش هم اینکه پیام دادی یک مورد مثل شما بودکه مدیر همدردی میی گفت که نباید انی این موضوع قبول کنی چون انگار داری از چیز بی ارزشی میگذری باید چند تا چند تا می اومدی پایین بعدش چرا دوباره پیام دادی می تونستی رودر رو این موضوع وحس تواز این جریان کم کردن سکه بگی

    kelidemard
    نمیدونم رفتار جرات مندانه رو خوندی یا نه ولی حتما این فایل دانلود گوش کن
    ممنون کيانا جان،روزی که ديدمش بعد هشت ماه اصلا فکرم کار نکرد ترس از دست دادنش باعث شد بی اختيار گزينه سه رو انتخاب کنم اما بعد از گذشت زمان و مشورت با پدرم ديدم خيلی اشتباه کردم به دليل اينکه اون خطا کرده نه من پس اون بايد کارهاشو جبران کنه نه من درنتيجه اون اقدامو کردم اگر واقعا توی حرفاش صادق باشه و منو زندگيش براش مهم باشه شرطمو قبول ميکنه-رفتار جرات مندانه رو هم خوندم خيلی جالب ببود مرسی!

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط کیانا 93 نمایش پست ها
    خیلی خوشحالم که داری به یک جاهایی میرسی اما رفتار اخرت بی سیاست بود هم قبول کردن انی شرطش هم اینکه پیام دادی یک مورد مثل شما بودکه مدیر همدردی میی گفت که نباید انی این موضوع قبول کنی چون انگار داری از چیز بی ارزشی میگذری باید چند تا چند تا می اومدی پایین بعدش چرا دوباره پیام دادی می تونستی رودر رو این موضوع وحس تواز این جریان کم کردن سکه بگی

    kelidemard
    نمیدونم رفتار جرات مندانه رو خوندی یا نه ولی حتما این فایل دانلود گوش کن
    ممنون کيانا جان،روزی که ديدمش بعد هشت ماه اصلا فکرم کار نکرد ترس از دست دادنش باعث شد بی اختيار گزينه سه رو انتخاب کنم اما بعد از گذشت زمان و مشورت با پدرم ديدم خيلی اشتباه کردم به دليل اينکه اون خطا کرده نه من پس اون بايد کارهاشو جبران کنه نه من درنتيجه اون اقدامو کردم اگر واقعا توی حرفاش صادق باشه و منو زندگيش براش مهم باشه شرطمو قبول ميکنه-رفتار جرات مندانه رو هم خوندم خيلی جالب ببود مرسی!

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط کیانا 93 نمایش پست ها
    خیلی خوشحالم که داری به یک جاهایی میرسی اما رفتار اخرت بی سیاست بود هم قبول کردن انی شرطش هم اینکه پیام دادی یک مورد مثل شما بودکه مدیر همدردی میی گفت که نباید انی این موضوع قبول کنی چون انگار داری از چیز بی ارزشی میگذری باید چند تا چند تا می اومدی پایین بعدش چرا دوباره پیام دادی می تونستی رودر رو این موضوع وحس تواز این جریان کم کردن سکه بگی

    kelidemard
    نمیدونم رفتار جرات مندانه رو خوندی یا نه ولی حتما این فایل دانلود گوش کن
    ممنون کيانا جان،روزی که ديدمش بعد هشت ماه اصلا فکرم کار نکرد ترس از دست دادنش باعث شد بی اختيار گزينه سه رو انتخاب کنم اما بعد از گذشت زمان و مشورت با پدرم ديدم خيلی اشتباه کردم به دليل اينکه اون خطا کرده نه من پس اون بايد کارهاشو جبران کنه نه من درنتيجه اون اقدامو کردم اگر واقعا توی حرفاش صادق باشه و منو زندگيش براش مهم باشه شرطمو قبول ميکنه-رفتار جرات مندانه رو هم خوندم خيلی جالب ببود مرسی!

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط هم آوا نمایش پست ها
    خواهر خوبم ... تشویق به جدایی ت نمیکنم ولی دارم فکر میکنم که چرا شما باید مهریه ت رو به 14 سکه کاهش بدی ؟؟؟؟؟ مگه اشتباهی کردی که میخای با اینکار حسن نیتت رو ثابت کنی!!!!
    همسر شما توانایی پرداخت مهریه رو نداره بنابراین با این شیوه پا پیش گذاشته تا با یک تیر دو نشون بزنه و هم مهریه رو برای بعدها کاهش بده و هم اینکه قائله رو ختم کنه لطفا اگه قصد دارید به زندگی تون برگردید بدون اینکه از مهریه بگذرید اینکارو بکنید ... دیگه برگشتن شما شرط و شروط نداره که ... از یک طرف میگه شما رو دوس داره از اون طرف میگه 14 سکه مهریه کن ... چه جالب
    خودمم با نظر شما کاملا موافقم!ميگه مهرتو ببخش که من باورم بشه به خاطر مهريه نرفتی،هر چی فکر کردم ديدم تنها سلاح توی دستای من مهرمه اگه ببخشم خلع سلاح شدم،اون موقع خيلی راحت اون 14تارو بهم ميده و ميگه برو،الان تا مرحله کيش شدن بردمش نميخوام با يه بچگی اون ماتم کنه!

  2. #42
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 04 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1393-3-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    22,558
    سطح
    93
    Points: 22,558, Level: 93
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 792
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    3,895

    تشکرشده 2,704 در 676 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    142
    Array
    سلام
    ببخش بی پرده حرف میزنم
    بی خود مگه هر چی اون بگه همون باید بشه .

    مگه تو چیکار کردی هاااااااااااااا . کار خطای ازت سر زده . آرام اینجا مجازیه صادق باش اگه چیزی هست بگو تا به موضوع و روند برگشت اشراف بهتری داشته باشیم .
    خوبه صحبت خوبی بوده ولی اونچه که من برداشت کردم ایشون با هدف شومی سعی در خر کردن شما داره. مشخص که با وکیل صحبت داشته .نیت داره با سازش سیاست مدارانه و ادامه یه زندگی کاذب برا خودش راه فرار باز کنه . به خود من هم از این پیشنهادها از سوی وکلا شده بود ولی خب موضوع من فرق میکرد و میکنه

    گفتی مهرت چندتا بود ؟؟؟؟؟؟؟ اصلا هرچی ؟؟؟؟ یه وقت این کار نکنی هااااااااا

    خوب گوش کن اون مجبور برای تو خونه مستقل بگیره و از طرف مددکار و دادگاه این قضیه برسی خواهد شد و شما رو در خونه ای مستقل تحویل آقااااا دادماااااد خواهند داد تا روزی هم که خونه گیره باید نفقه بده .

    تو هم برا اون سه راه بذار اولی با شرط اول اون مشترکه هیچی اما دومی از طرف تو خونه مستقل عین حرفیکه پدرتون گفته اگه دست پدرتو بوسیده باید به این شرط احترام بذاره حتی اگه بگه ندارم و لازم بشه پدرت و یا خانوادت به نام شما و مقداری پول از اون خانه ای استیجاری تهیه کنن و برید سرخونه زندگیتون .

    آرام تا اسم کمک از طرف پدرت میاد جبهه گیری نکن شاید واقعا دست همسرت خالیه و نباید بهانه دستش داد باید در حالت کیش قرارش داد یا عقل داره و نیتش پاکه رفع کیش میکنه یا مات میشه .

    بهش بگو من صادقانه بهت علاقه دارم ولی از اومدن های مکرر شما پیش خانوادم شرمندم برا همین به صداقت شما شک کردم
    ارام جدی میگم ببین مشکل همسرت در تهیه خونه چیه ؟؟؟؟ با خانوادت مطرح کن . حتی حاضر شو طلاهاتو برای یه خونه مستقل بفروشی ولی زندگیت از دست نره . بهش بگو هر چقدر داره با خودش بیاره بنگاه تو هم ببر ولی خونه به نام تو اجاره بشه ونه همسرت ونه پدرت .
    بگو اگه تو واقعا راست میگی بیا زندگی کنیم . اولم جلو خودت از روند دادگاه جلو گیری میکنم

    اما مهریه
    اولا بهش بگو لیاقت من بیشتر از کل مهریمه ولی حالا
    بهش بگو تو مرد زندگی باش من یه دونشم نمیخوام 14 تا 500 تا بخوره تو سر هرچی نامرده. زندگیم بپاشه سکه به چه دردم میخوره . اینم که گذاشتم اجرا به خاطر نامردی خودت بود . خواستم مرد بشی خواستم بفهمی در قبال همسرت یه مسئولیتهایی هم داری .

    بهش بگو تو اگه واقعا نیت داری اون خوشبختی که بهم وعده دادی عمل کنی من همشو بهت میبخشم ولی نه الان اول تو همسریتو ثابت کن . اعتماد خنده ای که از دلم گرفتی بهم برگردون طعم تلخ جدایی تو دو تا خانواده شیرین کن .

    گفت کی میبخشی . در جا گوشی قطع کن . بدون هدفش زندگی نیست دنبال حرف و نیت خودشه .

    ببخش من دنبال جدای نیستم . ناراحت شدم . حلالم کن . آرام سخت نگیر بذار به عهده بزرگترها ولی نه در جهت تخریب در جهت وصال . به خودت آسیب نزن خدا بزرگه

  3. #43
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 تیر 01 [ 17:02]
    تاریخ عضویت
    1393-9-10
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    6,404
    سطح
    52
    Points: 6,404, Level: 52
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 34 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط parsa1400 نمایش پست ها
    سلام
    ببخش بی پرده حرف میزنم
    بی خود مگه هر چی اون بگه همون باید بشه .

    مگه تو چیکار کردی هاااااااااااااا . کار خطای ازت سر زده . آرام اینجا مجازیه صادق باش اگه چیزی هست بگو تا به موضوع و روند برگشت اشراف بهتری داشته باشیم .
    خوبه صحبت خوبی بوده ولی اونچه که من برداشت کردم ایشون با هدف شومی سعی در خر کردن شما داره. مشخص که با وکیل صحبت داشته .نیت داره با سازش سیاست مدارانه و ادامه یه زندگی کاذب برا خودش راه فرار باز کنه . به خود من هم از این پیشنهادها از سوی وکلا شده بود ولی خب موضوع من فرق میکرد و میکنه

    گفتی مهرت چندتا بود ؟؟؟؟؟؟؟ اصلا هرچی ؟؟؟؟ یه وقت این کار نکنی هااااااااا

    خوب گوش کن اون مجبور برای تو خونه مستقل بگیره و از طرف مددکار و دادگاه این قضیه برسی خواهد شد و شما رو در خونه ای مستقل تحویل آقااااا دادماااااد خواهند داد تا روزی هم که خونه گیره باید نفقه بده .

    تو هم برا اون سه راه بذار اولی با شرط اول اون مشترکه هیچی اما دومی از طرف تو خونه مستقل عین حرفیکه پدرتون گفته اگه دست پدرتو بوسیده باید به این شرط احترام بذاره حتی اگه بگه ندارم و لازم بشه پدرت و یا خانوادت به نام شما و مقداری پول از اون خانه ای استیجاری تهیه کنن و برید سرخونه زندگیتون .

    آرام تا اسم کمک از طرف پدرت میاد جبهه گیری نکن شاید واقعا دست همسرت خالیه و نباید بهانه دستش داد باید در حالت کیش قرارش داد یا عقل داره و نیتش پاکه رفع کیش میکنه یا مات میشه .

    بهش بگو من صادقانه بهت علاقه دارم ولی از اومدن های مکرر شما پیش خانوادم شرمندم برا همین به صداقت شما شک کردم
    ارام جدی میگم ببین مشکل همسرت در تهیه خونه چیه ؟؟؟؟ با خانوادت مطرح کن . حتی حاضر شو طلاهاتو برای یه خونه مستقل بفروشی ولی زندگیت از دست نره . بهش بگو هر چقدر داره با خودش بیاره بنگاه تو هم ببر ولی خونه به نام تو اجاره بشه ونه همسرت ونه پدرت .
    بگو اگه تو واقعا راست میگی بیا زندگی کنیم . اولم جلو خودت از روند دادگاه جلو گیری میکنم

    اما مهریه
    اولا بهش بگو لیاقت من بیشتر از کل مهریمه ولی حالا
    بهش بگو تو مرد زندگی باش من یه دونشم نمیخوام 14 تا 500 تا بخوره تو سر هرچی نامرده. زندگیم بپاشه سکه به چه دردم میخوره . اینم که گذاشتم اجرا به خاطر نامردی خودت بود . خواستم مرد بشی خواستم بفهمی در قبال همسرت یه مسئولیتهایی هم داری .

    بهش بگو تو اگه واقعا نیت داری اون خوشبختی که بهم وعده دادی عمل کنی من همشو بهت میبخشم ولی نه الان اول تو همسریتو ثابت کن . اعتماد خنده ای که از دلم گرفتی بهم برگردون طعم تلخ جدایی تو دو تا خانواده شیرین کن .

    گفت کی میبخشی . در جا گوشی قطع کن . بدون هدفش زندگی نیست دنبال حرف و نیت خودشه .

    ببخش من دنبال جدای نیستم . ناراحت شدم . حلالم کن . آرام سخت نگیر بذار به عهده بزرگترها ولی نه در جهت تخریب در جهت وصال . به خودت آسیب نزن خدا بزرگه
    خيلی حرفاتون آرومم ميکنه،نه من تو زندگی بعضی وقتا انقدر خوبی کردم که خودم از کارهام حالم بهم ميخوره که الان ميگه به هر کسی که فکر کردم نهايت به خودت رسيدم ديدم يه تار موی گنديدت شرف داره به همه،گاهی برای حفظ زندگيمون از خودم گذشتم،طلاهامو همرو برای زندگيمون فروختم الان صفرهصفرم بهش گفتم اين برج حقوق بگيرم با جونو دل ميدم،شرايطمو امشب قبول کرد،نميدونم دارم راه درستو ميرم يانه،بعضی وقتا ازش بدم مياد(حالم بهم ميخوره) ولی با خودم ميگم طبيعيه حالت دافعه به مرور زمان ميگذره،هر کی ميبينتش ميگه تو خيلی سری هم از نظر چهره هم اخلاق،شايدم اينا باعث اين حسم شد،برادرم يه خونه قيمت مناسب پيدا کرده فردا قرار شد بريم ببينيم،از طرفی همه ی خانوادش خودشونو کشيدند کنار بهش گفتند به خودت ربط داره،من توى مدت زندگيم بيشتر از خانواده ی خودم به خانواده ی اون احترام گذاشتم فقط ميگه مامان وبابا دلشون برات تنگ شده!نميدونم چی خوبه چی بد.داشتم يواش يواش به شرايطم عادت ميکردم که يه دفعه ورق برگشت،خواهش ميکنم مثل هميشه کمکم کنيد،کمک کنيد اين حس کاذبم از بين بره،باورم نميشه آدمی که بهش تو ميگفتم سرم داد ميزد الان فقط نگاهم کنه و بگه عاشقتم همه چيزو خودم درست ميکنم نوکرتم،سرش داد زدم بهش توهين کردم پای حرفم نبودم اما بازم ميگه عمرم تو ناراحت نباش همرو درست ميکنم ،بعضی وقتا به خودم ميگم احمق سرکارت گذاشته،بيلش گل برنداشت اومد جلو تا الان اگه انقدر به قول خودش عاشقه کجا بوده،حالا که ماهی به دمش رسيد اومد!ميگه هر کاری بگی ميکنم که خودمو ثابت کنم...اين حسه دافعه داره ديوونم ميکنه،حقم دارم اصلا به این رفتارا عادت ندارم...منتظر راهنمايی های خوبتون هستم.

  4. کاربر روبرو از پست مفید aram68 تشکرکرده است .

    parsa1400 (جمعه 19 دی 93)

  5. #44
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 04 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1393-3-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    22,558
    سطح
    93
    Points: 22,558, Level: 93
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 792
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    3,895

    تشکرشده 2,704 در 676 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    142
    Array
    چه شرایطی براش گذاشتی ؟

    آرام خانم

    آرامشتونو حفظ کن . بدی ها رو در ذهنت متوقف کن . بهشون فکر نکن . مرور نکن .میدونم این قضیه یه نقطه سیاه شده تو دلت ولی فقط یه نقطه کوچیکه تو زندگی کردی و در آینده خواهی کرد و این دو خیلی بیشتر از این ناراحتی و تلخی می ارزه .

    آرام از این لحظه با زبان تهدید و گرو کشی با همسرت صحبت نکن . تو دلش عقده ایجاد نکن . براش احترام بذار اون مرد غرور داره بذار . نذار خودشو زیاد کوچیک کنه

    پررووووووش نکن کم کم نم نم ولی بذار برا زندگیش اون تصمیم بگیره . بذار حس کنه همسرش مطیعشه و دلسوز زندگیشه .
    خانوادتو از برخورد ها ی احتمالی آگاه کن و بگو در کلام ورفتار کمی احترامشو بگیرن تا احساس خورد شدن نکنه

    خونه ای که پیدا میکنید حد وسط باشه ویا نزدیک محل کار همسرت . به خونه مادرت شوهرت یا مادر خودت نزدیک نباشه بهتره. البته ببخشیدا این فضولی بود ولی خواستم بگم دور باشی بهتره . هردو در مهمانی های شبانه احترامتون بیشتر پیش خانوادها .

    . آرام سیاست داشته باش . یه نگاه بی اعتمادی تو چشمات نگه دار هر وقت لازم شد با اون نگاه بهش بنگر .

    . پرونده هارو مختومه نکن . به همسرت بگو خودش تو گذشت زمان مختومه خواهد شد نوبت دادگاه داشتی نروو

    البته به شرط برداشتن قدم های مثبت و نه حرفو صحبت الکی .

    خب مبارکه . خدارو صد هزار مرتبه شکر که با همسرت در ارتباطی . این خودش یه زندگیه . یه حس عاشق شدن برا کسیکه یه عمر عاشقش بودی وهستی

    شاد باش

  6. کاربر روبرو از پست مفید parsa1400 تشکرکرده است .

    هم آوا (سه شنبه 12 اسفند 93)

  7. #45
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 مرداد 96 [ 18:44]
    تاریخ عضویت
    1393-11-22
    نوشته ها
    59
    امتیاز
    2,806
    سطح
    32
    Points: 2,806, Level: 32
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 94
    Overall activity: 40.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 86 در 45 پست

    Rep Power
    0
    Array
    به نام خدا.............
    چقدر خوب شد...........
    خوب آرام جان بیا برا منم بنویس به نظرت چیکارکنم؟

  8. #46
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 فروردین 94 [ 09:13]
    تاریخ عضویت
    1394-1-16
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    45
    سطح
    1
    Points: 45, Level: 1
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    با سلام .به نظر من اون با کسه ديگه رابطه داره وگرنه هيچ مردي زنشو شش ماه ول نميکنه.اونم بگه برو طلاق بگير.به اندازه شخصيتش با هاش برخورد کن و جداشو.اگر برگردي ديگه براش عادی ميشه .هم کتک زدن هم بيرون انداختن از خونه.چون يکبار نتيجشو ديده

  9. #47
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 تیر 01 [ 17:02]
    تاریخ عضویت
    1393-9-10
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    6,404
    سطح
    52
    Points: 6,404, Level: 52
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 34 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ياسين ياسيني نمایش پست ها
    با سلام .به نظر من اون با کسه ديگه رابطه داره وگرنه هيچ مردي زنشو شش ماه ول نميکنه.اونم بگه برو طلاق بگير.به اندازه شخصيتش با هاش برخورد کن و جداشو.اگر برگردي ديگه براش عادی ميشه .هم کتک زدن هم بيرون انداختن از خونه.چون يکبار نتيجشو ديده
    سلام.ممنون از راهنمايی شما دوست عزيز،اما بايد خدمتتون عرض کنم من الان برگشتم سر زندگیمون و خداروشکر تا به امروز با هم هيچ مشکلی نداشتيم وپايين تر از گل بهم نگفته.


 
صفحه 5 از 5 نخستنخست 12345

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تصميم به جدايی از شوهرم در دوران عقد به دليل عدم علاقه
    توسط مریم پاییزی در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 17 دی 90, 19:03
  2. خودارضايی روانی
    توسط setareh در انجمن خودآگاهی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 18 خرداد 88, 07:15
  3. آقايان بيشتر جذب چه خانم هايی می‌شوند؟؟
    توسط keyvan در انجمن شوهران و زنان از یکدیگر چه انتظاراتی دارند
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: جمعه 27 دی 87, 17:36
  4. راههايی برای ايجاد آرامش در زندگی زناشويی
    توسط saleh1360 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 07 آبان 87, 20:36
  5. توصيه هايی برای همسران دلشکسته
    توسط erfan25 در انجمن شوهران و زنان از یکدیگر چه انتظاراتی دارند
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 23 فروردین 87, 13:49

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:24 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.