سلام دوستان ،
من با خانم مریم موافقم البته اگه چند تا راهکار هم می دادند عالی تر می شد .
ولی به نظر بنده ما باید صراحت رو کم کم در خودمون تقویت کنیم و با مردم صریح ولی با ادب باشیم مطمئنا به خاطر بعضی رفتارهای عرفی در ابتدا کمی با مشکل برخورد می کنیم اما به مرور زمان اطرافیانمون به این نحوه ی رفتار ما عادت می کنند و حتی کم کم به خاطر داشتن این صداقت ما را تحسین هم می کنند .
در کل در ایران عزیزمون رو در وایستی و تعارف کردن زیادی متاسفانه به یک پدیده ی عرفی تبدیل شده و مبارزه با اون نیاز به یک فرهنگ سازی قوی داره .
حالا شما می گید نه گفتن ولی به نظر بنده خیلی چیزهای دیگه هم در ما خوب تقویت نشده مثلا : گفتن دوستت دارم ، عاشقتم ، تو آدم خوبی هستی ، تو این کار رو خیلی خوب انجام می دی و ....
می بینیم که در گفتن خیلی چیزها ما یا صداقت نداریم یا صراحت و به نوعی یا توی رودربایستی قرار می گیریم یا خجالت می کشیم .
در هر حال براتون آرزوی شادی و خوشبختی می کنم .








علاقه مندی ها (Bookmarks)