به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 47
  1. #31
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 تیر 01 [ 17:02]
    تاریخ عضویت
    1393-9-10
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    6,404
    سطح
    52
    Points: 6,404, Level: 52
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 34 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    دلم ميخواد بهش پيام بدم

    دلم ميخواد بهش پيام بدم بگم بيا با هم حرف بزنيم اما نميدونم کارم درسته يا نه؟از عکس العمل بعدش ميترسم،اگه زنگ بزنم بابامم ميبرم زير سوال،بنده خدا تو اين مدت خيلی پشتم بود خواهش ميکنم ازتون راهنماييم کنيد...

  2. #32
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 27 اسفند 93 [ 11:51]
    تاریخ عضویت
    1393-7-22
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    2,189
    سطح
    28
    Points: 2,189, Level: 28
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 111
    Overall activity: 45.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    213

    تشکرشده 213 در 91 پست

    Rep Power
    31
    Array
    عزیزم بهش پیام نده فعلا از مادرشوهرت یا دوست مشترکی استفاده کن بذار یکم نرم بشه بعد شروع کن فعلا صلاح نیست شما پاپیش بذاری یکم از شوهرت بیشتر بگو خصوصیات منفی ومثبتش تابهتر کمکت کنیم اینطوری چیزی به نظرم نمیرسه

  3. #33
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 تیر 01 [ 17:02]
    تاریخ عضویت
    1393-9-10
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    6,404
    سطح
    52
    Points: 6,404, Level: 52
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 34 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط کیانا 93 نمایش پست ها
    عزیزم بهش پیام نده فعلا از مادرشوهرت یا دوست مشترکی استفاده کن بذار یکم نرم بشه بعد شروع کن فعلا صلاح نیست شما پاپیش بذاری یکم از شوهرت بیشتر بگو خصوصیات منفی ومثبتش تابهتر کمکت کنیم اینطوری چیزی به نظرم نمیرسه
    کيانا جان اگه الان پيام بدم جای اميد هست اما هفته ديگه وقت دادگاه مهريه است اگه مهريه بريده بشه ديگه فکر نکنم بشه کاری کرد خيلی مغروره اگه من پا پيش نزارم بميره هم از خر شيطون پايين نمياد،با خانوادش زياد راحت نيستم،دوستامون هم از موضوع خبر ندارند و به کسی اجازه دخالت نميده.به نظرت پيام بدم بگم بياد باهاش صحبت کنم،بهش بگم بياد پيش بابام باهاش صحبت کنه اجازه بگيره،تنها خواستم ازش اينه که سرويس بهداشتی و حمام داخل خونه بسازه و اينکه يه سفر زيارتی باهم بريم و همه چيزو از نو شروع کنيم،خيلی چشم و دلش پاکه،خيلی کم پيش مياد دروغ بگه،اصلا رفيق باز نيست،از خرج زندگی اصلا کم نميذاره اما هنوز نميتونه بين زندگی شخصيمون با خانوادش مديريت کنه مشکل بزرگمونم همينه،هنوز دوسش دارم اما نميدونم چی کار کنم که اين اوضاعو سرو سامون بدم؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. #34
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 شهریور 94 [ 23:22]
    تاریخ عضویت
    1393-9-03
    نوشته ها
    183
    امتیاز
    5,161
    سطح
    46
    Points: 5,161, Level: 46
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 189
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class3 months registered5000 Experience Points
    تشکرها
    588

    تشکرشده 383 در 141 پست

    Rep Power
    49
    Array
    آرام جان، يه كم صبور باش عزيزم، به نظرم بهش اصلا و ابدا نبايد زنگ بزنى الان، اگه بهش اس ام اس بدى كه يك بوم و دو هوا ميشه، خودت قهر كردى اومدى خونه پدرت، خودتم ميخواى زنگ بزنى و برگردى؟
    خيالت راحت باشه، اگه همسرت دوستت داشته باشه از خر شيطون هم پياده ميشه
    حتى به نظرم اگه حس مى كنى بايد الان يه قرارى بذارين صحبت كنين از يه بزرگترى بخواه كه واسطه باشه واسه صحبت، مبادا خودت بردارى زنگ بزنى و باز هم مجبور شى بدون هيچ تغييرى برگردى تو اون خونه و قدرتو ندونن و روز به روز هم تحقير بشى، بذار شوهرت مجبور شه يه تكونى به خودش بده، يه تغييرى ايجاد كنه

  5. کاربر روبرو از پست مفید sasha تشکرکرده است .

    هم آوا (سه شنبه 02 دی 93)

  6. #35
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array
    سلام

    من یه چیزی رو نفهمیدم چرا شما خواستید که همسرتون یه خونه جدا بگیره؟مشکل با خودش دارید یا با مادرش؟

    چرا انقدر زود کار رو به داگاه کشوندین اخه ؟

    به نظرم فعلا دست از مهریه گرفتن و این بازیها دست بکش.اجازه بده که هم اون اروم بشهو هم شما.مهریه اجرا گذاشتن وقتیه که شما واقعا تصمیم به جدایی گرفته باشید.گذشت زمانیکه از مهریه به عنوان یک حربه برای ترس مردها استفاده میشد....

    الان هیچ اقدامی انجام نده....نه ارتباط برقرار کن و نه کسی رو واسطه کن....کمی زمان به هر دو تون بدین...شما به هیچ عنوان هچ اقدامی برای طلاق نکن
    چون اگر این کارو بکنی همه چیز به ضررت تموم میشه

    فقط صبر صبر و صبر رو سرلوحه کارت کن.الان اگر خودت برگردی اشتباه کردی...اگر اقدام به طلاق کنی اشتباه کردی ....الان فقط سعی کن این مهریه رو قضیه اش رو حل کنی.و منتظر عکس العمل همسرت باشی.
    بهترین کاری که باید انجام میدادی به جای مهریه اجرا گذاشتن میرفتی پزشکی قانونی و یک نامه میگرفتی و یه جایی میذاشتی که کسی ندونه.اون نامه به شما برای ادامه زندگی و یا جدایی کمک میکرد.

    آرام جان
    خلاصه میکنم برات:
    1.جریان کارهای دادگاه رو متوقف کن و بیشتر از این سردی وارد نکن.
    2.هیچ ارتباطی با شوهرت و اقوامش برقرار نکن.
    3.مثل اسمت ارام و صبور باش شاید این پروسه بازهم زمان بخواد.
    4.نگران اینده نباش
    5.بگذار همسرت بفهمه که تحت هیچ شرایطی نباید روی شما دست بلند کنه
    6.در صورتیکه سر و کله اشون برای طلاق پیدا شد محکم و با جدیت بگو که قصد طلاق ندارم.
    موفق باشی
    گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.


  7. 2 کاربر از پست مفید maryam123 تشکرکرده اند .

    کامران (سه شنبه 02 دی 93), zolal (چهارشنبه 03 دی 93)

  8. #36
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 04 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1393-3-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    22,558
    سطح
    93
    Points: 22,558, Level: 93
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 792
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    3,895

    تشکرشده 2,704 در 676 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    142
    Array
    سلام

    دیر کردی امیدوارم دست پر بیای من تاپیک شما رو دنبال میکنم . منتظرم تا آخرین وضعیتت رو برامون بگی البته امیدوارم راه درست رفته باشی .
    دادگاه متوقف کرده باشی و به کوچکترین قدم همسرت از جانب هرکسی برا برگشت قدم بلندی برداری . برگرد برا ترمیم بی حرمتی همسرت به شما راه وجود داره فعلا یکی شدن زیر یه سقف مستقل مهمتره .

    ترس من از طلاق عاطفی فیمابین شماست که خیلی خطرناکتره . تلاشتو برا برگشت بذار. سنگ تراشی تو این مرحله جایز نیست چون در وضعیت قانونی قرار گرفتی و نه یه قهر خانوادگی معمولی. دقت کن و دوباره پست بخون .عمل کن

    جرات اختیار گرفتن زندگیتو داشته باش و با بسته ها و پیشنهادات غلط راه برا خودت نبند . از هر گون تخریب دوری کن .

    منتظریم

  9. کاربر روبرو از پست مفید parsa1400 تشکرکرده است .

    هم آوا (یکشنبه 14 دی 93)

  10. #37
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 تیر 01 [ 17:02]
    تاریخ عضویت
    1393-9-10
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    6,404
    سطح
    52
    Points: 6,404, Level: 52
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 34 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط parsa1400 نمایش پست ها
    سلام

    دیر کردی امیدوارم دست پر بیای من تاپیک شما رو دنبال میکنم . منتظرم تا آخرین وضعیتت رو برامون بگی البته امیدوارم راه درست رفته باشی .
    دادگاه متوقف کرده باشی و به کوچکترین قدم همسرت از جانب هرکسی برا برگشت قدم بلندی برداری . برگرد برا ترمیم بی حرمتی همسرت به شما راه وجود داره فعلا یکی شدن زیر یه سقف مستقل مهمتره .

    ترس من از طلاق عاطفی فیمابین شماست که خیلی خطرناکتره . تلاشتو برا برگشت بذار. سنگ تراشی تو این مرحله جایز نیست چون در وضعیت قانونی قرار گرفتی و نه یه قهر خانوادگی معمولی. دقت کن و دوباره پست بخون .عمل کن

    جرات اختیار گرفتن زندگیتو داشته باش و با بسته ها و پیشنهادات غلط راه برا خودت نبند . از هر گون تخریب دوری کن .

    منتظریم
    سلام اقای پارسا،ممنون که پستامو دنبال ميکنيد،ن مهرو

  11. کاربر روبرو از پست مفید aram68 تشکرکرده است .

    parsa1400 (سه شنبه 16 دی 93)

  12. #38
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 تیر 01 [ 17:02]
    تاریخ عضویت
    1393-9-10
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    6,404
    سطح
    52
    Points: 6,404, Level: 52
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 34 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام آقای پارسا،ممنون که پستامو دنبال ميکنيد ،دادگاه مهريرو برگذار شد،همسرم با سه شاهد برای اينکه مهرو قسط بندی کنه اومده بود ،جلوی اون سه نفر کاملا به من توهين کردو منم در کمال ارامشو و سکوت اجازه گرفتمو جمعو ترک کردو همراه پدرم برای نفقه رفتم دادگاه،دم در دادگاه گوشيمو تحويل دادم وقتی برگشتيمو گوشيمو پس گرفتم ديدم دو دفعه به گوشيم زنگ زده منم با اجازه پدرم باهاش تماس گرفتم،گفت ميخواد ببينمت،اول بهش گفتم ميام خونه مابقی لباسامو برميدارم و با هم حرف ميزنيم اما چون پدرم همراهم بود ازش خواستم بياد دنبالم سر کارم،وقتی ديدمش ديدم چقدر داغون شده!بهم گفت تو اين مدت دائما به فکرت بودم،لباساتو بو ميکردم،فهميدم بهتر از تو برام نيست و همدم دوران پيريم فقط تو هستيو،...بهم گفت الان سه تا راه داری،اول اينکه همين راهو که داری ميريرو بريو مهرو نفقتو بگيريو منم طلاقت نميدم.دوم اينکه مهرو ببخشيو دوستانه جدا بشيم و سوم اينکه با 14تا سکه بيای سر زندگيتو هر وقت پول دستم اومد از اون خونه بريم،منم تا آخر عمرم نوکريتو ميکنمو...خيلی خيلی خلاف انتظارو باور من راه سه را انتخاب کردم،همسرم هم اومد با پدرم صحبت کردو دستشو بوس کردو اظهار ندامت کرد،پدرم هم بهشون گفت تا خونه مستقل نگيری اجازه نميدم دخترم برگرده،تو اين مدتم خانواشم هيچ اقدامی نکردندو به مدت 1هفته هر روز ميومد و همديگرو ميديديم ولی اصلا دلم به حرفی که زده بودم راضی نميشد تا اينکه بهش پيام دادم که من نه مهرمو ميبخشم نه توی اون خونه ميام فکراتو بکن بهم خبر بده که با اين شرايط ميتونی زندگى بکنی يا نه الانم داره فکر ميکنه،...خبری بشه حتما در جريان ميذارمتون.

    - - - Updated - - -

    سلام آقای پارسا،ممنون که پستامو دنبال ميکنيد ،دادگاه مهريرو برگذار شد،همسرم با سه شاهد برای اينکه مهرو قسط بندی کنه اومده بود ،جلوی اون سه نفر کاملا به من توهين کردو منم در کمال ارامشو و سکوت اجازه گرفتمو جمعو ترک کردو همراه پدرم برای نفقه رفتم دادگاه،دم در دادگاه گوشيمو تحويل دادم وقتی برگشتيمو گوشيمو پس گرفتم ديدم دو دفعه به گوشيم زنگ زده منم با اجازه پدرم باهاش تماس گرفتم،گفت ميخواد ببينمت،اول بهش گفتم ميام خونه مابقی لباسامو برميدارم و با هم حرف ميزنيم اما چون پدرم همراهم بود ازش خواستم بياد دنبالم سر کارم،وقتی ديدمش ديدم چقدر داغون شده!بهم گفت تو اين مدت دائما به فکرت بودم،لباساتو بو ميکردم،فهميدم بهتر از تو برام نيست و همدم دوران پيريم فقط تو هستيو،...بهم گفت الان سه تا راه داری،اول اينکه همين راهو که داری ميريرو بريو مهرو نفقتو بگيريو منم طلاقت نميدم.دوم اينکه مهرو ببخشيو دوستانه جدا بشيم و سوم اينکه با 14تا سکه بيای سر زندگيتو هر وقت پول دستم اومد از اون خونه بريم،منم تا آخر عمرم نوکريتو ميکنمو...خيلی خيلی خلاف انتظارو باور من راه سه را انتخاب کردم،همسرم هم اومد با پدرم صحبت کردو دستشو بوس کردو اظهار ندامت کرد،پدرم هم بهشون گفت تا خونه مستقل نگيری اجازه نميدم دخترم برگرده،تو اين مدتم خانواشم هيچ اقدامی نکردندو به مدت 1هفته هر روز ميومد و همديگرو ميديديم ولی اصلا دلم به حرفی که زده بودم راضی نميشد تا اينکه بهش پيام دادم که من نه مهرمو ميبخشم نه توی اون خونه ميام فکراتو بکن بهم خبر بده که با اين شرايط ميتونی زندگى بکنی يا نه الانم داره فکر ميکنه،...خبری بشه حتما در جريان ميذارمتون.

  13. کاربر روبرو از پست مفید aram68 تشکرکرده است .

    parsa1400 (پنجشنبه 18 دی 93)

  14. #39
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 خرداد 97 [ 13:17]
    تاریخ عضویت
    1392-8-26
    نوشته ها
    278
    امتیاز
    9,405
    سطح
    65
    Points: 9,405, Level: 65
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 245
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,386

    تشکرشده 653 در 231 پست

    Rep Power
    55
    Array
    خواهر خوبم ... تشویق به جدایی ت نمیکنم ولی دارم فکر میکنم که چرا شما باید مهریه ت رو به 14 سکه کاهش بدی ؟؟؟؟؟ مگه اشتباهی کردی که میخای با اینکار حسن نیتت رو ثابت کنی!!!!
    همسر شما توانایی پرداخت مهریه رو نداره بنابراین با این شیوه پا پیش گذاشته تا با یک تیر دو نشون بزنه و هم مهریه رو برای بعدها کاهش بده و هم اینکه قائله رو ختم کنه لطفا اگه قصد دارید به زندگی تون برگردید بدون اینکه از مهریه بگذرید اینکارو بکنید ... دیگه برگشتن شما شرط و شروط نداره که ... از یک طرف میگه شما رو دوس داره از اون طرف میگه 14 سکه مهریه کن ... چه جالب

  15. #40
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 27 اسفند 93 [ 11:51]
    تاریخ عضویت
    1393-7-22
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    2,189
    سطح
    28
    Points: 2,189, Level: 28
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 111
    Overall activity: 45.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    213

    تشکرشده 213 در 91 پست

    Rep Power
    31
    Array
    خیلی خوشحالم که داری به یک جاهایی میرسی اما رفتار اخرت بی سیاست بود هم قبول کردن انی شرطش هم اینکه پیام دادی یک مورد مثل شما بودکه مدیر همدردی میی گفت که نباید انی این موضوع قبول کنی چون انگار داری از چیز بی ارزشی میگذری باید چند تا چند تا می اومدی پایین بعدش چرا دوباره پیام دادی می تونستی رودر رو این موضوع وحس تواز این جریان کم کردن سکه بگی

    kelidemard
    نمیدونم رفتار جرات مندانه رو خوندی یا نه ولی حتما این فایل دانلود گوش کن

  16. کاربر روبرو از پست مفید کیانا 93 تشکرکرده است .

    zolal (پنجشنبه 18 دی 93)


 
صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تصميم به جدايی از شوهرم در دوران عقد به دليل عدم علاقه
    توسط مریم پاییزی در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 17 دی 90, 19:03
  2. خودارضايی روانی
    توسط setareh در انجمن خودآگاهی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 18 خرداد 88, 07:15
  3. آقايان بيشتر جذب چه خانم هايی می‌شوند؟؟
    توسط keyvan در انجمن شوهران و زنان از یکدیگر چه انتظاراتی دارند
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: جمعه 27 دی 87, 17:36
  4. راههايی برای ايجاد آرامش در زندگی زناشويی
    توسط saleh1360 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 07 آبان 87, 20:36
  5. توصيه هايی برای همسران دلشکسته
    توسط erfan25 در انجمن شوهران و زنان از یکدیگر چه انتظاراتی دارند
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 23 فروردین 87, 13:49

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:29 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.