چرا من به میگین ترمه خان ؟
من ترمه خانوم گل گلابم.... 

نوشته اصلی توسط
فرشته اردیبهشت
مورد داریم رفته واکسن سربازیشو زده تو بانک سپه حساب باز کرده و همین روزاست که بگیرنش و کچلش کرده(البته اگه مو داشته باشن) و ببرند مرزهای افغانستان تا کشیک بده اما میگه قطعی نیست !!!!!
دقیقا به این میگن واکنش انکار در علم روانشناسی ..
به این میگن خوش بینی کاذب ... یا توهم فانتزی
در این مواقع شخص تا جایی با این توهم پیش میره که وقتی با واقعیت روبرو میشه باز هم مجبوره سر به بیابان بذاره .... در دوره توهم مظلوم نمایی میکنه و احساس میکنه دیگران با ترحم باهاش رفتار میکنند ... بعد که چهره اصلی دوران مقدس سربازی رو میبینه باز با سر و صدا به نزدیکترین جایی که در دسترش باشه هجوم میبره ...
آدمک آخر دنیاست بخند
آدمک مرگ همین جاست بخند
دست خطی که تورا عاشق کرد، شوخی کاغذی ماست بخند
آن خدایی که بزرگش خواندی، به خدا مثل تو تنهاست بخند ...
علاقه مندی ها (Bookmarks)