عزیزم سلام به همدردی خوش امدید . توضیحات شما خیلی کم و ناقصه برای همین چیز زیادی نمیشه گفت .ولی میشه حدس زد که هم شما و هم همسرتون هنوز ناپخته اید . وباید روی خودتون بیشتر کار کنید . شما اعتقاد دارید که زوج جوان پس از ازدواج باید مستقل باشند و خودشون برای زندگیشون تصمیم بگیرند . این کاملا درسته ولی در عمل انتظار دارید پدر شوهرتون براتون خونه بگیره .اون هم خونه ای که نه تنها شما بلکه خانواده تون هم باید بپسنده . تازه ایشون رو خسیس هم خطاب میکنید . کسی میتونه انتظار استقلال کامل داشته باشه که از همه لحاظ مخصوصا از لحاظ مالی به خانواده ها وابسته نباشه . تازه در اون صورت هم نمیشه خانواده ها رو به طور کامل کنار گذاشت و احترامشون از واجباته . عروس های جوان از این موضوع غافلند که هر چقدر سعی کنند همسرشون رو از خانواده اش جدا کنند این خودشون هستند که از همسرشون دورتر میشن . ضمنا زیاد نگران نباشید طلاق به این راحتی و سرعت اتفاق نمی افته ولی اگر نتونید زندگیتون رو خوب مدیریت کنید از لحاظ عاطفی از همسرتون دور میشید که از طلاق هم بدتره . فایلی که علی اقا معرفی کردند رو گوش کردید ؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)