درود عزیزم
پرناز جون.توی این تالار خیلی ها درد و رنج تموم شدن یه رابطه مشکل دار رو به نوعی تجربه کردن.حالا هر کسی به یه شکلی.
خیلی ها امیدی به رهایی و شروع یه زندگی جدید رو نداشتن.ولی گذشت زمان همه چیز رو حل کرده.
ببین تو قدم اول رو برداشتی.این خیلی خیلی مهمه که همچنان همه راههای ارتباطی با اون آقا رو ببندی.
حتی یه لحظه دیدار و یه کلمه حرف نباید بین شما رد وبدل بشه.
الان برنامه زندگیت چیه؟سر کار میری؟
روانشناسا میگن شش ماه طول میشه که همچین دردهایی به طور کامل از بین بره.
شما باید برای این مدت برنامه بریزی.
توی خونه نمون.برای همه روزهات برنامه بریز.خودتو مجبور کن بری باشگاه و تو کلاسهایی مثل ایروبیک و رقص شرکت کنی.توی تورهای یه روزه طبیعت گردی شرکت کن
و با آدمهای جدید آشنا شو.باهاشون حرف بزن،شنونده حرفهاشون باش.
بعدم تو چرا اینقدر احساس گناه می کنی؟
عزیزدلم خدا خیلی مهربون تر از اونیه که ما فکر می کنیم.تو الانشم پاکی.تو که دل کسی رو نشکستی.تو که کسی رو اذیت نکردی.
از خدا کمک بخواه برای بهتر شدن حالت و برای آینده ای بهتر.قدر روزهای زندگیت رو بدون.گذشته هر چی بوده دیگه تموم شده.
فکر کن از الان متولد شدی.یه تولد دوباره.یه شروع جدید.
خیلی زودتر از اون چیزی که فکرشو بکنی همه چیز درست میشه![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)