من یه چیزی بگم ؟!
به نظر من ادمی که سعی کنه راه خودشو بره دقت کنید ،
راه خودشو بره نه راه بقیه رو امکان نداره دوست داشتنی نشه
ادمی که پیرو نباشه ، بلکه خودش جادشو بسازه
امکان نداره دوست داشتنی نشه
ادمی که از حرف مردم نترسه ، برای خوش اومدن دیگران زندگی نکنه
امکان نداره دوست داشتنی نشه
حرفمو بپذیرید ، ببینید در زندگیتون چقدر پیرو بودید و چقدر به خود متکی بودید ؟
چقدر به دیگران نیاز نشون دادید و چقدر بی نیاز بودید ؟
چقدر دنبال علائقتون رفتید ؟
مینوش جان من از وقتی دنبال علائقم رفتم و خودمو بدون ترس نشون دادم دارم احساس زنده بودن میکنم...![]()
میدونید دیگه من هر چی بهش علاقه دارم رو سمتش میرم ... افراطی افراطی ! برام مهم نیست تهش چی میشه ... میدونی باید از کالبد ترسوی قدیمیت بزنی بیرون
زندگی کنی ! تو دختری باید خاص باشی ! باید مثل ستاره های راک باشی که همه بپرستنت
پسر که نیستی انتخاب کنی
راه خودتو برو مطمئن باش اگه در مسیر خودت صادق و محکم باشی همه جذبت میشن
جذب ارادت میشن
ببین علائقت چیه برو سمتش
خودتو رشد بده اون وقت همه جذبت میشن ...دنبال دوست داشته شدن نباش ( کودک درون من هم لعنتی دنبال دوست داشته شدنه )
دنبال قدرت باش بعدش ببین همه چطور جذبت میشن
فرمولش هم همینه : به طور افراطی برو دنبال علاقه مندی هات
بخدا جذاب میشی![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)