شاپرک جان به نظر میرسه همسر خوبی دارید . و مشکلات شما تنها از بی مهارتی ناشی میشه . حرفهایی که همسرتون در موقع عصبانیت میزنه معلومه که خودش هم بهشون اعتقادی نداره چون میاد معذرت خواهی میکنه تا از دلتون در بیاره . پیشنهاد من اینه که موقعی که عصبانیه سعی نکنید بهش جواب بدید بلکه زمانی که اروم شد و میخواد معذرت خواهی کنه . ازش بخواهید که راجع به حرفهایی که بهتون زده توضیح بده . ازش بپرسید پشیمانه که با شما ازدواج کرده ؟ ناراحته که شما دوستش دارید ؟ واقعا براش مهمه که خونه شما چند محل پا یایین تر از اونها بوده ؟ وازش بخواهید که دیگه این حرفها رو تکرار نکنه . چون به شدت ناراحتتون میکنه . شما دیگه اینقدر عصبیش نکنید که بخواد این جور حرفها رو بزنه .اگه خواستید بگید دعواتون سر چی بوده سعی کنید به خاطر همسرتون با مادر شوهرتون رابطه خوبی داشته باشید . و برای ایجاد اشتی خودتون پیشقدم بشید و به همسرتون پیشنهاد بدید . بهش بگید مادر توئه و من نمیخوام شما ناراحت بشی .








علاقه مندی ها (Bookmarks)