سلام دوست عزیزم منم تاحدودی مثل توام میدونم خیلی سخته درکت میکنم من هر وقت اینجور فکرا میاد سراغم میرم خودمو مشغول میکنم از چیزایی که لذت دمیبری برو دونبالش من شمع سازی وسفالگری میکنم سعی میکنم نزارم دستم خالی بشه که اینجور فکرا بیاد سراغم
موفق باشی
تشکرشده 189 در 74 پست
سلام دوست عزیزم منم تاحدودی مثل توام میدونم خیلی سخته درکت میکنم من هر وقت اینجور فکرا میاد سراغم میرم خودمو مشغول میکنم از چیزایی که لذت دمیبری برو دونبالش من شمع سازی وسفالگری میکنم سعی میکنم نزارم دستم خالی بشه که اینجور فکرا بیاد سراغم
موفق باشی
ali -guilan (سه شنبه 16 دی 93), واحد (شنبه 20 دی 93), دلشکسته (دوشنبه 15 دی 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)