دلشکسته جان،
این مثالهایی که زدید بدبینی نیست. به نظرم اضطراب و نگرانیه. میشل توی پستهای اخیرش یه سخنرانی در مورد اضطراب معرفی کرده، گوش کنی بد نیست.
ارسالهای اخیر میشل را ببین، پیداش می کنی.
تشکرشده 14,732 در 3,979 پست
دلشکسته جان،
این مثالهایی که زدید بدبینی نیست. به نظرم اضطراب و نگرانیه. میشل توی پستهای اخیرش یه سخنرانی در مورد اضطراب معرفی کرده، گوش کنی بد نیست.
ارسالهای اخیر میشل را ببین، پیداش می کنی.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
ali -guilan (سه شنبه 16 دی 93), sevil73 (دوشنبه 15 دی 93), واحد (شنبه 20 دی 93), دلشکسته (دوشنبه 15 دی 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)