به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 52

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 31 شهریور 03 [ 12:56]
    تاریخ عضویت
    1393-4-27
    نوشته ها
    43
    امتیاز
    8,239
    سطح
    61
    Points: 8,239, Level: 61
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 211
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    60

    تشکرشده 50 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام مینوش جان
    حرفامو بخون. نگو توکه بابا بدبخت ترین ادم عالمی.نه یه روز جزو مغرورترین هاش بودم.
    ببین منم حالم بده،هر از گاهی میخوام سرمو بکوبم به دیوار
    ببین تو همین بابات رو داری من اونو هم ندارم.همین چندرو ز پیش با خانواده دعوام شد مامانم گفت من هیچی به تو نمیدم.قابل توجه که بابام همه چیو به نام مامانم زده و یه تیکه زمین هم داره که میگه میخوام برای پسرکوچیکم بسازم
    حالا من باید خودمو بکشم؟من هم درس خوندنم الان حالم بده نمیتونم ادامه بدمش.من هم عاشق درسام بودم
    ولی چی شد؟اونهایی که مدرک پیام نور گرفتن الان تاج سرن من که همه کسم کتاب بود والا حالا خیلی بی کسم!

    شاید شماهم با مادرت خوب نباشی.ولی بدتر از من نیستی که مادر پارا نویا دارم. سریال همه چیز انجاست رو میبینی؟ شوهر سمانه عین مادر منه.عینشو تازه مادر من بدتره چون سنش بالاست و قدیمیه و من مثل اون سمانه حامی ندارم
    واقعا شوهر نمیتونه صد در صد دردی دوا کنه.همین چندوقت پیش خانمی رو دیدم اون هم تحصیلکرده با کمالات باورت میشه بعد از 6ماه حکم طلاقش هم صادر شده بود؟ باور کن اصلا اعصاب نداشت و نسبت به همه بدبین بود. شوهر دغدغه های جدید میاره.شاید فکر کنی من مهربونم شوهرم بهم خیانت نمیکنه ونه واقعا دلایل پاشیدن زندگی ها بد بودن زن ها نیست

    ببین میخوا م بهت بگم که زندگی رو سختش نکن. تفزیح داری به اندازه؟ من که نتونستم دوست خوب پیدا کنم ولی اگه دو سه تا دوست خوب پیدا کنی که واقعا بی ریا و سالم باشن . حس دوست داشتن و مورد پسند وبدن رومیتونی ببینی. اگه بتونی بری تفریح و دوست پیدا کنی هم حالت خوب میشه هم یک پله از من بالاتری. چون گفتم مادرم پارانویا داره اکه برم بیرون حرفای بی ربط بهم میزنه به خاطر همین و ناخوداگاه خودمکه قضیه رو بزرگ کرده من یه خونه نشینم .افسردم و حالم هم چندان خوب نیست ولی تو یک پله از من بالاتری. ببین تو ارایش میتونی بکنی من هرموقع به خودم برسم مادرم میگه واسه پسرای تو اینتنرت ارایش کردی بیرون هم برم میگه برای دوست پسرت. ببین اوضاعت از من بهتره.
    حالت خوب میشه.ایشال ا مال من هم.
    خیلی بده که تو کشور ما تفریحات واسه دخترا کمه.مردا هرکار میخوان میکنن و اونوقت دخترا رو تو خیابون میگیرن. مادرهامون هم تو خونه اذیتمون میکنن. ولی میدونم تو چندپله از این شرایط بالاتری پس حالت بهتر از منه.
    هنر های مختلف حتی داشتن یه حیوون میتونه تاثیر مثبت بگذاره
    خیلی حرف میخواستم بزنم که یادم رفت . ایشالا حال هممون خوب بشه

  2. 4 کاربر از پست مفید golii تشکرکرده اند .

    ali -guilan (دوشنبه 15 دی 93), maedeh120 (سه شنبه 16 دی 93), meinoush (دوشنبه 15 دی 93), SHahr-Zad (سه شنبه 16 دی 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.