یک کم این موضوع فکر میکنم به گذششتتون برمیگرده ، برید نگاه کنید ایا بدشانسی های بزرگ نصیبتون شده ؟
اگه نصیبتون شده یادداشتشون کنید ، خوش شانسی هایی که نصیبتون شده هم بی اغماض یادداشت کنید ، خیلی خوب متوجه میشید که این نسبت یا برابره یا به نفع خوش شانسی ها میچربه
به خودتون با امار بقبولونید که خوش شانسید !
ترس از رویداد بد خوبه ، منتهی در درونتون این ترس رو کنترل کنید . نزارید افسارش از دستتون خارج بشه ، چون ممکنه خود این ترس باعث بشه زندگیتون ناگوار بشه ، این ترس باعث بشه بچتون رو در انزوا بزارید نزارید ازاد باشه ، ...خیلی از بیماری هایی هم که ما میگیریم در ذات نعمته
با ترس از دست دادن خوشبختی خوشبختی فعلیتون رو شما از دست میدید.![]()
نگران نباشید ، از لحظه لذت ببرید و برای همه چیز به اندازه نگران باشید.![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)