عذرخواهی میکنم مخاطب م شما قرار گرفتید
ولی منظورم با 09100000000000 شخص باز کننده تایپیک هست
===========
چه دلیل موجهی دارید که از روی علاقه بوده ؟؟؟؟
ایا فقط یک درصد احتمال نمی دید که از روی درد ناعلاجی بوده !!!!
مجبور شده خودش را گردن یه نفر بندازه
چقدر شما ساده ای ....
کسی که خودش اعتراف میکنه 5 سال پیش از دختری در میاد و با 3 نفر
بیشتر رابطه نداشته
شما به همین خوش باوری باور میکنی ؟؟؟
نمی دونم نمی خوام انرژی منفی بدم - ولی شاید اصلا اون بچه ای
که ایشون ازش صحبت کرده مال شخص شما نبوده
چه تضمینی که در ادامه زندگی ایشون خیانت نکنه ؟؟؟؟
اگر نفر چهار م - پنجم - ششم و ...... در کار بوده و ایشون هم به شما گفته با
سه نفر انوقت تکلیف چیست ؟؟؟؟
اگر نفراتی که شما نمیشناسی به ایشون بگویند یا با ما ادامه میدی
یا به شوهرت میگیم با ما هم بودی اونوقت آیا ایشون از ترس اینکه
شما بفهمی آیا به این رابطه ادامه نمیده .... ؟؟؟؟
=================================
وای برادر من خیلی اشتباه کردی .....
چطور این موضوع را به پدر - مادر - دوستی و ..... در میان نذاشتی ؟؟؟؟
صد در صد به هر قیمتی که شده بود این افراد از این وصلت جلوگیری
میکردند ....
مهریه ایشون چقدر است ؟؟؟؟
نکنه قصد گرفتن مهریه را داره ؟؟؟؟
=================================
اون موقع که به شما گفت حامله س --
1- رو چه حساب شما باور کردی که ایشون حامله س !!!!
2- شما چطور متقاعد شدی که از شخص شما حامله شده ... !!!؟؟؟؟
الان مطمعنی بچه را انداخته ؟؟؟؟
نکنه اصلا بچه ای در کار نبوده ؟؟؟؟
پسر خوب به همین راحتی عقدش کردی رفت ؟؟؟؟
چرا به خانواده ت نمیگی ؟؟؟
اونا 100 در 100 میتونند کمک ت کنند ....
الان از عابرو ریزی ش میترسی
ولی فردا ممکنه چیزهای بدتری در انتظارت باشه ....
================================
بنظر من فقط بحث من حامله ام باید من بگیری نبوده
من فکر میکنم
بحث ترس از برادرها و یا پدر و .....
احتمال هرنوع دعوای ناموسی - چاقو کشی و .....
با خانواده ایشون ، شما را مجبور به این ازدواج کرده ....
=============================
درضمن بیشتر توضیح دهید ...
شما اصلا اشاره نکردی که خانواده تون با این وصلت موافق بودند
نبودند ....
خانواده اصلا نگفتند با ایشون چطوری اشنا شدی ؟؟
ایشون کی هست ؟؟؟
اصلا ایشون از چه جور خانواده ای هست !!!
جسارتا خانواده داره - نداره !!!!
از کسی میترسه - نمیترسه ....!!!!
از شما کوچک تره - بزرگ تره ؟؟!!
میزان تحصیلات ش چقدره ؟؟؟
خود شما از چه نوع خانواده ای هستی ؟؟؟
هر چه بیشتر اطلاعات بدهید - دوستان بهتر شما را
راهنمایی میکنند ....










علاقه مندی ها (Bookmarks)