اره ولی هر چی سنت بیشتر میشه احساست کمتر میشه با دردت بهتر کنار میای ! :((یعنی الان بیشتر پسرای مجرد (حداقل اوناییشون که دختر بازی نمیکنن)این احساس رو دارن؟
ولی خوب از اون طرف رفیقاتو میبینی همه دارن ازدواج میکنن با خودت میگی داری عقب میفتی از زندگی...! :((
نیاز جنسی و عاطفی در این مملکت هیچ راه حلی براش ایجاد نکردن مسئولین جز ازدواج ! از اون طرف یه جوون چطوری بره ازدواج کنه بدون سرمایه و ... ؟
خیلی ظلمه ... هیچ کجای دنیا اینجوری نیست.








علاقه مندی ها (Bookmarks)