ممنون از نظراته خوبه عزیزان.اما به نظر شما من وقتی 1هفته بعد از آشنایی به ایشون گفتم رابطه تمام بشه (چون قبل از من با چندین نفر رابطه جنسی داشتن ، هیچ یک از اخلاقش مورد پسندم نبود چند تا از دوست پسراشو می شناختم ...)و ایشان اصرار به ادامه رابطه داشتن (حتی جملاتی مثله بامن فقط باش با من هر وقت خواستی برو نمونه این موضوع است ) و با ادامه پیدا کردن رابطه خیانت دیدم ازش بد اخلاقی بی احساسی دروغ های فراوان و وووو .حتی تو خوابم نمیدیدم روزی بخوام ایشون رو عقدکنم ولی ایشان با نقشه اومدن جلو و در آخر به هدفش رسید .اصلا منم مقصر .آیا باید با کسی که ازش متنفر بودم و بدترین رفتار و اخلاق رو ازش دیدم زندگی کنم ؟آیا عدالت اینو میگه.؟(من موضوع رو مطرح کردم و با این کاربری وارد شدم)