عزیزم پس تنها به دلیل وابستگی نیست که به اونجا میره و مجبور میشه بمونه . بلکه شغل و محل درامدش هم اونجاست . همه میدونیم که کشاورزی و دامداری رسیدگی و کار مداوم میخواد . و البته درامد خوبی هم داره . حالا که پدر شوهرتون فوت کردند ممکنه بچه های دیگه شون بخوان اموال رو تقسیم کنند که در این صورت سهم شما هم مشخص میشه و استقلال بیشتری دارید . ولی اگر نخوان تقسیم کنند و در اختیار مادر شوهرتون باقی بمونه یه زن نمیتونه این امور رو بگردونه و همسرتون مجبوره کمکش کنه . و البته این کار منافع مالی خوبی هم میتونه برای شما داشته باشه .








علاقه مندی ها (Bookmarks)