اگه دوسش داری شک نکن . مطمئن باش عادت میکنی خصوصیت انسان همینه. یه حکمتی توش هست. دوری و دوستی بهتره . سنگین میای سنگین میری. اینطوری بیشترم ارزش داری. خانوادتم عادت میکنن. به نظر من یه تنوع هم هست یه شهر و آدمای جدید البته اگه نخوای مقایسه کنی و بپذیری.