سلام به دوستان
حزب 45 آيه 6 تا 83 سوره هود رو هم من مي خونم. التماس دعا
تشکرشده 119 در 28 پست
سلام به دوستان
حزب 45 آيه 6 تا 83 سوره هود رو هم من مي خونم. التماس دعا
.saber. (یکشنبه 14 دی 93), m.reza91 (یکشنبه 14 دی 93), paiize (یکشنبه 14 دی 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 14 دی 93), ٱرام دل (دوشنبه 15 دی 93), دختر بیخیال (یکشنبه 14 دی 93)
تشکرشده 6,659 در 1,532 پست
سلام
حزب 46بامن
کاش نورقرآن واقعا توی زندگیم جریان پیداکنه...
خیلی حس خوبی دارم وقتی این حزبها روباشما میخونم.
خواهش میکنم واسم دعا کنید
عمر که بی عشق رفت
هیچ حسابش مگیر...
.saber. (یکشنبه 14 دی 93), m.reza91 (دوشنبه 15 دی 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 14 دی 93), ٱرام دل (دوشنبه 15 دی 93), دختر بیخیال (یکشنبه 14 دی 93)
تشکرشده 9 در 3 پست
سلام دوستان. از حزب 47 تا 49 با من. از آیه 84 سوره هود تا آیه 100 سوره یوسف.![]()
.saber. (دوشنبه 15 دی 93), m.reza91 (دوشنبه 15 دی 93), paiize (دوشنبه 15 دی 93), ٱرام دل (دوشنبه 15 دی 93), دختر بیخیال (یکشنبه 14 دی 93)
تشکرشده 5,213 در 1,375 پست
حزب 50 آیه 101 تا 18.
********************
نمیدونم چکار کردم که مدیر همدردی تنبیه کردن، منبع و فعال نمیکنند :(
یکی که دسترسی به پیام خصوصی داره میشه علتش را جویا شود:(
- - - Updated - - -
غلط املایی منبع = من را
**برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
یاد نمیگرفتم .....! **
تشکرشده 603 در 163 پست
سلام
حزب پنجاه و یک ان شالله با من
آیات 19الی 9 سوره ابراهیم
قرآن آنلاین
لیست 120 حزب قرآن مجید
گفتند: حاج آقا1 ! باران نیامده است، نماز باران بخوانید
فرمود: بام خانه فلان یهودی ساکن محل خراب شده است، آن را تعمیر کنید تا باران ببارد.
فردا همگی از جمله خود حاج آقا، آب و خاک و کاه را مخلوط و کاه گل درست کردند و بام یهودی را تعمیر نمودند...
باران بود که می بارید!
چه بارانی!!
امام حسین فرمود:
کسی که در دلش هوایی جز خشنودی خدا خطور نکند! من ضمانت می کنم که دعایش را مستجاب کند.
امام علی فرمود:
دعای هیچ کس را ناچیز مشمار که (حتی) دعای یهودی در حق خودش مستجاب نمی شود اما درباره شما به اجابت می رسد.
قسمتی از کتاب بسیار زیبا و خواندنی "شهد شهود"
***************
1-حضرت آیت الله شیخ محمد باقر زند کرمانی قدس سره از علمای بزرگوار اصفهان
التماس دعا
[SIGPIC][/SIGPIC]
فرداي قيامت كه گرفتار ترينيم
وحشت زده و بي كس و بي يار ترينيم
آنقدر طرفدار من و توست ابالفضل
انگار نه انگار گنهكار ترينيم
السلام عليك یا ابا الغوث
m.reza91 (دوشنبه 15 دی 93), paiize (دوشنبه 15 دی 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 16 دی 93), ٱرام دل (دوشنبه 15 دی 93)
تشکرشده 37 در 5 پست
بسم الله الرحمن الرحیم
امیدوارم منم لیاقتشو داشته باشم !
جناب صابر امضاتون زیباست منو تحت تأثیر قرار داد !
تصمیم دارم ثواب خوندن قرآن رو نثار شهدا کنم من اینجا اسم شهدایی رو که قراره براشون قرآن بخونم رو میارم تا شما هم اگر مایل بودید براشون قرآن بخونید یا صلوات بفرستید...
عدد 5 برام مقدسه واسه همین به نیت (دایی عزیزم ، شهید ردانی پور ، شهید شفیع زاده ، شهید زین الدین ، شهید علم الهدی )
حزب 52_53_54_55_56
از روزهای بعد کمتر انتخاب میکنم تا دیگر عزیزان هم در ثواب خواندن قرآن سهیم باشند چون نیاز داشتم واقعا...ان شاء الله خدا از همه قبول کنه
.saber. (دوشنبه 15 دی 93), m.reza91 (دوشنبه 15 دی 93), mahtab61 (دوشنبه 15 دی 93), paiize (دوشنبه 15 دی 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 16 دی 93)
تشکرشده 6,659 در 1,532 پست
سلام حزب57بامن
عمر که بی عشق رفت
هیچ حسابش مگیر...
.saber. (دوشنبه 15 دی 93), mahtab61 (سه شنبه 16 دی 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 16 دی 93)
تشکرشده 603 در 163 پست
سلام
حزب پنجاه و هشت ان شالله با من
آیات 50 الی 98 اسراءقرآن آنلاین
لیست 120 حزب قرآن مجید
روزی امام صادق (ع) فرمود :
به زودی شبههها شما را احاطه میکند و شما بدون پیشوای هدایت میمانید. از آن شبهات کسی نجات نمی یابد مگر کسی که دعا کند و دعای غریق را بخواند.
عبدا... بن سنان سئوال کرد: دعای غریق چگونه است؟
امام فرمود:
یا الله یا رحمن یا رحیم، یا مقلّب القلوب، ثبت قلبی علی دینک
(ای تغییردهندهی قلبها، قلب مرا بر دین خودت تثبیت کن.)
عبدالله بن سنان چنین خواند: یا مقلب القلوب و الابصار ثبّت قلبی علی دینک
امام فرمود :
خداوند مقلّب القلوب و الابصار هست، ولی دقیقا آنچه را من میگویم بگو: یا مقلب القلوب، و چیزی بیش از آن نگو
التماس دعای خیر
[SIGPIC][/SIGPIC]
فرداي قيامت كه گرفتار ترينيم
وحشت زده و بي كس و بي يار ترينيم
آنقدر طرفدار من و توست ابالفضل
انگار نه انگار گنهكار ترينيم
السلام عليك یا ابا الغوث
فرشته اردیبهشت (سه شنبه 16 دی 93)
تشکرشده 6,950 در 1,499 پست
سلام دوستان.
حزب 59 رو امروز میخونم .
تشکرشده 119 در 28 پست
سلام روز همه بخير.
حزب 60 هم با من .
.saber. (سه شنبه 16 دی 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)