سلام وقتتون بخیر.من رشتم حقوقه و الان هم دارم برا ارشد میخونم .ی گرایشه فوق العاده سخت.با توجه به این که خیلی از منابع آزمون وکالت با منابع ارشد مماس هستن و شما هم اونا رو برا آزمون وکالت خوندین،همین ی ماه باقی مانده هم میتونه به شماکمک کنه.
اگرسوالی بود من در خدمتتون هستم








علاقه مندی ها (Bookmarks)