واحدجان من هیچوقت به خاطر عقاید و فرهنگشون که بامن فرق میکنه بهشون توهین و بی احترامی نکردم پس اونام اگه چیزی براشون ناپسنده حق ندارن بمن توهین کنن
شوهرم عقایدشو بامن وفق داده خداروشکر خیلی دیگه شبیه اونا نیست
تشکرشده 89 در 39 پست
واحدجان من هیچوقت به خاطر عقاید و فرهنگشون که بامن فرق میکنه بهشون توهین و بی احترامی نکردم پس اونام اگه چیزی براشون ناپسنده حق ندارن بمن توهین کنن
شوهرم عقایدشو بامن وفق داده خداروشکر خیلی دیگه شبیه اونا نیست
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)