خوب پسر ضربه میخوره این وسط !بعضی آقایون چقدر مساله رو برای خودشون می پیچونن
شما که پسرید چرا باید تو دوراهی بمونید راحت حرفتون رو بزنید
بعد اگه قبول نکرد و جلو چشم هم باشید مگه چی میشه؟؟؟
دختر ها معمولا فبول کننده ان ، اینقدر رد میکنن تا یکیو قبول کنن ، حسی ندارن نسبت به خواستگارشون ، بخصوص در ابتدای راه
ولی پسر ها براشون سخته اونی که به دلشون نشسته بهشون جواب رد بده
البته نه همه پسرها :))








علاقه مندی ها (Bookmarks)