سلام
من فقط پست اول رو خوندم و نظرات رو نه، فقط یک مورد، اگر اون عشق شما هست، این چیزا معنی نداره، شما می گید، عشقم
اگر هم می خواید مثل یه ازدواج عادی بهش نگاه کنید اینجا حق دارید طبق معیارها جلو برید، به نوعی تکلیف خودتون رو روشن کنید، یا به حرف دلتون گوش بدید و برید سراغ زندگی یا با معیارها بررسی کنید








علاقه مندی ها (Bookmarks)