به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 40 از 52 نخستنخست ... 1020303132333435363738394041424344454647484950 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 391 تا 400 , از مجموع 512
  1. #391
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    دختر بی خیال از کی 23 از 31 بزرگ تر شده؟پاییزه نه عکسشو نمی ذارم

    همینجوریشم بعضیا موردای ما رو می قاپن.دخنر بی خیال یا بامون میای

    یا اگر نمیای پس کی میای؟اصلن بدون تو نمی شه.اگر نیای بقیه هم نمیان

    بعد من همینجوری مجرد می مونم.گناهش گردن خودت می افته.


    پاییزه فردا امتحان داری؟چه درسی هست؟ما از 28م داریم.


  2. 2 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    .saber. (جمعه 12 دی 93), paiize (جمعه 12 دی 93)

  3. #392
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    دختربی خیال بفرما ببین چقدرهواتون رودارن...اگه شما نیای ایشون تاآخرعمرمجردمیمونن هاااا....
    اگه من میگفتم نمیام همین آقافرهنگ میگفت بهتر...دیگه قهرنکن دخترخوب...

    آره فرداامتحان دارم....خوش به حالتون...من تازه دوتاهم دادم!!!!
    امتحان فیزیولوژی.....
    ادامه اش رونمیگم تابلو میشه
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  4. کاربر روبرو از پست مفید paiize تشکرکرده است .

    .saber. (جمعه 12 دی 93)

  5. #393
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    نه بابا دارند مسخرم میکنند تو جدی نگیر! پاییزه جان اینارو بخون و باور نکن!

    31؟؟؟؟ پاییزه شما مگه سی یک سالتونه؟ ؟!! من خودم تو یکی از تاپیک هاتون دیدم گفتید 23 ! چون همسن بودیم تو ذهنم بود! حالا احتمالن 24شدید میگین همسن نیستیم!
    ولی فکر نکنم شما سی و یک باشید!

    من پنج سال پیش فیزیو و امتحان دادم، خوبه که سخت نیست زیاد! من از آناتومی متنفررررر بودم چون اصلا از استادش خوشم نمیومد خیلی بد درس میداد :(((
    از کلیپ هایی هم که از سر کلاس فیزیو از اتاق عمل و عمل جراحی میذاشتن و حالم بد میشد، ولی خب درسش و دوست داشتم جالب بود برام:)

    منم نمیام خواستگاری امتحان الکتروفیزیو دارم،
    تازه همه کلاس چشمشون به جزوه منه، قراره فردا واسشون ایمیل کنم، هنوز چهار جلسه مونده بنویسم :)

    آخه ما سر کلاس ضبط میکنیم بعد تو خونه گوش میدیم مینویسیم! البته ما نه، بنده :(((
    تا حالا پنج تا خودکار تموم کردم:(

    مثلا به دوستام گفتم جزوه هام فقط دست خودتون باشه،به همه حداقل به آقایون ندید، کل جزوه هام و کپی و پست کردن، سر کلاسا دست هرکسی جزوه هامو دیدم!!!!!
    یعنی بقول خواهرم از اینکه اینقدر به حرفم گوش میدن به افق پیوستم! !!!
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **

    ویرایش توسط دختر بیخیال : جمعه 12 دی 93 در ساعت 20:02

  6. 3 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    .saber. (جمعه 12 دی 93), asal2013 (شنبه 13 دی 93), paiize (جمعه 12 دی 93)

  7. #394
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 بهمن 95 [ 00:02]
    تاریخ عضویت
    1393-1-15
    محل سکونت
    شهر بهار نارنج
    نوشته ها
    170
    امتیاز
    6,365
    سطح
    52
    Points: 6,365, Level: 52
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 185
    Overall activity: 15.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    743

    تشکرشده 603 در 163 پست

    Rep Power
    47
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط paiize نمایش پست ها
    آخه چراااااا.....
    منظورتون ازگزینه بعدی کی هست!؟؟؟همین موردفرهنگ....
    پس شایعات درست بوده...
    واقعا که...
    پاییزه داشتیم؟؟؟ اصلا این وصله ها به من می چسبه؟

    دختر بیخیال فقط خواهر من باش اینا رو بی خیال -پاییزه که هوای منو نداره شما وخواهر ریحانه از طرف من اختیار تام دارید
    پیگیر مورد من باشین زودتر به نتیجه می رسید
    فرهنگ می خواد درسشو ادامه بده قصد ازدواج نداره که

    فقط از این کارا نکنیدا
    [SIGPIC][/SIGPIC]
    فرداي قيامت كه گرفتار ترينيم
    وحشت زده و بي كس و بي يار ترينيم
    آنقدر طرفدار من و توست ابالفضل
    انگار نه انگار گنهكار ترينيم
    السلام عليك یا ابا الغوث
    ویرایش توسط .saber. : جمعه 12 دی 93 در ساعت 20:12

  8. 2 کاربر از پست مفید .saber. تشکرکرده اند .

    paiize (جمعه 12 دی 93), دختر بیخیال (جمعه 12 دی 93)

  9. #395
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    فیزیولوژی گایتون؟من 10 سال پیش پاسش کردم،یه بارم تو همین ارشد.

    حالا بگو انتقال مواد از غشای سلول از چند راهه؟

    مراحل پتانسیل عمل عصب نام ببر.

    حجم ها و ظرفیت های ریه نام و توضیح بده

    اندامک های غشا دار سلول نام ببر.

    دختر بی خیال 5سال پیش چطوری دانشگا بودی که فیزیولوژی

    خوندی؟اون موقع سنت به دانشگاه نمی خورد!!!!!!!!!!!!!!

    31 سن من بود.


    فیزیولوژی یاد یه خاطره افتادم.تلخ

    نزدیک امتحانات بود،اون وقتا اینترنت و پروفایلو اینا خبری نبود

    برنامه امتحانم تو غالب کارت امتحان نمی دادن.برنامه رو تو بورد

    می زدن.ترم اول داشتم برنامه رو می نوشتم،برنامه دست نویس

    دروس ما با ورودی جلوتر از ما زیر هم جلوشونم ساعت و روز بدون

    خط کشی،به سر همین فیزیو که رسیدم،یه صدایی باعث شد رومو

    برگردونم،بعد که خواستم دنباله برنامه رو بنویسم ساعت امتحان بالایی

    رو برای فیزیو نوشتم،خوشحال رفتم دانشگاه دیدم کسی نیست،هیچی

    12 بود من نوشتم 4.سر همین یک سال عقب موندم.

    ویرایش توسط فرهنگ 27 : جمعه 12 دی 93 در ساعت 20:47

  10. 3 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    .saber. (جمعه 12 دی 93), paiize (جمعه 12 دی 93), دختر بیخیال (جمعه 12 دی 93)

  11. #396
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    دختربی خیال فرهنگ 31سالشه واسه همین میگم داره پیرمیشه!!!
    من 23نیستم اما اختلافمون کمه...

    کسی حق نداره دخترمون رومسخره کنه...گفته باشم!!
    نمیدونم رشته های شما چیه اما من تا حالاپنج شش تا فیزیوپاس کردم...اما این یکی ازهمشون سختتره بخدا...

    فرهنگ این سوالها روکه من سال سوم دبیرستان خوندم بابا!!!کاش اینهابود!!!
    مثلا ساختارپروتونفریدی چه جوریه؟؟غده انتنی چطور؟؟

    یامثلا فیزیولوژی نفرونهای قشری ومرکزی چه جوریه؟؟؟
    اون هم گزینه های پیام نور که همشون انگارخودجوابن!!!
    اینهاخوبه...هزارتا اسم جک وجونورعجیب وغریب روچکارکنم؟؟؟

    - - - Updated - - -

    جناب صابرباشهههه شمابروهمون خواهرهات روببر...
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  12. 3 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    .saber. (جمعه 12 دی 93), فرهنگ 27 (جمعه 12 دی 93), دختر بیخیال (جمعه 12 دی 93)

  13. #397
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    دختر بی خیال 5سال پیش چطوری دانشگا بودی که فیزیولوژی

    خوندی؟اون موقع سنت به دانشگاه نمی خورد!!!!!!!!!!!!!!
    از 18سالگی رفتم دانشگاه، فیزیو گایتون دو جلدشو با آناتومی و.... ترم اول پاس کردم
    الکتروفیزیولوژی هم امسال دارم!!

    از هجده میرند دانشگاه دیگه! !! عجیبه! !

    دختربی خیال فرهنگ 31سالشه واسه همین میگم داره پیرمیشه!!!
    من 23نیستم اما اختلافمون کمه...
    اووووووو پس پیر شدن دیگه بیخیال!
    بریم سراغ جوونا!

    منم اخرای بهمن یسال بزرگتر میشم:)خانم تر میشم! !!
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **

    ویرایش توسط دختر بیخیال : جمعه 12 دی 93 در ساعت 22:08

  14. 2 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    .saber. (جمعه 12 دی 93), فرهنگ 27 (شنبه 13 دی 93)

  15. #398
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    ینی بهتون جزوه ندادن؟از رو کتاب خوندید؟


  16. کاربر روبرو از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده است .

    دختر بیخیال (شنبه 13 دی 93)

  17. #399
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27 نمایش پست ها
    ینی بهتون جزوه ندادن؟از رو کتاب خوندید؟
    با من هستید؟ تا جایی که حافظه یاری میکنه از روی کتاب خوندم! درس میدادن ولی درسشون از روی کتاب بود!
    آناتومی هم غیر از اسنل، اطلس هم داشتیم!
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **


  18. کاربر روبرو از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده است .

    فرهنگ 27 (شنبه 13 دی 93)

  19. #400
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 مرداد 04 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    محل سکونت
    مرز پر گهر
    نوشته ها
    816
    امتیاز
    26,798
    سطح
    97
    Points: 26,798, Level: 97
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 552
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,026

    تشکرشده 3,515 در 811 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    195
    Array
    آخ، راستش به شدت خستم ، چند ماه تلاش همش به باد رفت ، خیلی ناراحتم که یکی از مراجعینم این طوری جلوی چشمام تلف بشه ، برا سابقه حرفه ایمم خوب نیست ؛ هر چی بهش گفتیم لجبازی نکن بیا این تاپیکو بزن تا

    علل و ریشه های ذکورستیزیتو بفمیم و درمانو شروع کنیم ، با لجبازیو یک دندگیش وقتو از بین برد . یادتون میاد چند هفته ی پیش شبونه از ترس اینکه ما بستریش نکنیم رفت تو اون تاپیک، خدافظی کرد و رفت تبت بعدشم اونجا رو

    هم شلوغ کرد رفت سیبری ، اعتماد به نفس کاذبشو به پوتین القا کرد روبل روسیه سقوط کرد از روسیه اندختنش بیرون رفت قطب شمال ، تا هفته قبل که دیگه سرش به سنگ خورده بود بالاخره تاپیکو زد ، اما دیگه خیلی دیر شده

    بود آه با این حال امیدمو از دست ندادم خودم پیش قدم شدم ولی متاسفانه چیزی که همیشه ازش میترسیدم اتفاق افتاد متاسفانه بیماری خیلی پیشرفت کرده بود.دیگه نه روانشناسی نه پزشکی ... کار از کار گذشته بود.

    اون حتی به برادرشم رحم نکرده بود همون قضیه ی میوه ها ، برادره بیچاره اگه بدونید چقدر نگران خواهرش بود میگفت اون لحظه فقط به تنها چیزی که فکر میکردم این بود که سریعتر حالش خوب بشه، حالا چه جوری بهش این خبرو بدم خودم هنوز تو شوکم! اِه اِه اِه اِه

    صبح تو دفتر مدیر بودم به ایشون گفتم هر چند ذکور ستیز بود ولی خیلی برای سایت مفید بود چرا مدیرش نکردین؟ ایشون یه لحظه سکوت کردن از پشت میزشون بلند شدن چند قدم رفتن اون طرفتر و ایستادن، بعد یه آه جانسوزی

    کشیدن و چشمشونو به زمین دوختند سپس رو به من کردند در حالی که بغض کرده بودن فرمودند " اگه پستای خودمو حذف میکرد چی ؟" در حالی که سرشونو به نشانه ی تاسف تکون می دادن افزودند " در شرایطی که یه عده

    بیکار به سایت هجوم اوردند و میخوان با طرح موضوعات ماده ی 22 و روابط خارج چارچوب (اینجا بغضشون ترکید یه دفعه نمیدونم چرا ) ستون ها ی همدردیو به لرزه در بیارن فکر میکنی اختلاف بین مدیران دیگه چیزی ازین سایت باقی

    میگذاشت" بعد اومدن دستشونو گذاشتن رو شونه ی منو ابراز تاسف کردند که " حیف شد از دست رفت."

    واقعا من اگه بودم ممکن بود اشتباه کنم و اونو مدیر کنم ،اینجا بود که بی اختیار یاد این شعر افتادم که میگه :
    نشاید که هر کس مدیران شود/ که ناگه به یک شب چنین،سایت ویران شود

    دوستان لطفا به احترام روحش یک دقیقه سکوت کنید، کلاهاتونم بردارید و قیام کنید. ازین موسیقیام هست اینطور وقتا تو فیلماهم پخش میکنندا، ازونام تجسم کنید ؛ فقط من تازه فهمیدم که اون سه تار میزده ،با سه تار تجسم کنید،اینطوری خوشحال تر میشه!

    دیگم احتیاجی به کل کل و بحث و جدل نیست ، راستش من خودمو بردم تو گروه اون و وانمود به دشمنی باهاش کردم تا شاید بتونم دلائل عنادش با مردا رو بفهمم ولی ...اِه اِه اِه ... شماهام انصافا خوب همراهی کردین .
    ولی روحش هنوز تویه تالاره من ازش خواهش میکنم بره دیگه چون میخوایم جشن بگیریم بعد صدای روح در میاره مهمونا میترسن ، ممنونم.

    میمونه فقط بحث اکانتش که نظر مدیر این بود که یه موزه درست کنیمو بذاریمش اونجا مجسمشم میسازیم میذاریم تو ورودیش ولی من گفتم ترتیب یه مزایده بدیمو درآمدشو صرف امور خیریه کنیم . اون خیلی به افریقا علاقه داشت یادتونه که چند وقت پیشم رفته بود اونجا. پولشو خرج مردم افریقا میکنیم این طوری فک کنم شاد میشه.همیشه ارزوش کمک به ریشه کن کردن گرسنگی در افریقا بود.
    راستی اگر احدالناسی بخواد از اکانت اون مرحومه سوءاستفاده کنه و با احساسات کاربرها بازی کنه ما سکوت نمیکنیم

    خیلیا از رفتنش خوشحالن ، عجب آدمایی هستن نگاه کنید چه چیزایی براش ساختن:
    اهای تو که گور میگرفتی همی عمر دیدی که چگونه گور تو را گرفت، دیدی!؟ دیدی یا نه!؟
    قلب ادم به درد میاد این جفنگیاتو میبینه

    یه پیشنهادیم دارم یه تاپیک بزنیم و خدماتشو به جامعه ی بشریت برشماریم

    از همگیتون تشکر میکنم خوب از پس نقشاتون بر اومدین اون حتی یک بار هم شک نکرد

    آدم خوبی بود.
    اِه اِه اِه اِه اِه اِه اِه اِه
    به قول فردوسی پور روحش شاد و یادش گرامی.


    اینم از این !!
    بای بای!
    من دیوانه چو زلف تو رها می‌کردم / هیچ لایق‌ترم از حلقه زنجیر نبود



    ویرایش توسط m.reza91 : شنبه 13 دی 93 در ساعت 16:22

  20. 2 کاربر از پست مفید m.reza91 تشکرکرده اند .

    .saber. (شنبه 13 دی 93), فرهنگ 27 (شنبه 13 دی 93)


 
صفحه 40 از 52 نخستنخست ... 1020303132333435363738394041424344454647484950 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 5>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 438
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 شهریور 96, 23:37
  2. دوستان راهنمایی بفرمایید این ازدواج به صلاح من است یا نه؟
    توسط سرشار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 آذر 94, 23:26
  3. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 3>>> بفرمایید
    توسط فرشته مهربان در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 1245
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 آبان 93, 01:17
  4. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید
    توسط فرشته مهربان در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 595
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 فروردین 92, 03:13

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:01 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.