فیزیولوژی گایتون؟من 10 سال پیش پاسش کردم،یه بارم تو همین ارشد.
حالا بگو انتقال مواد از غشای سلول از چند راهه؟
مراحل پتانسیل عمل عصب نام ببر.
حجم ها و ظرفیت های ریه نام و توضیح بده
اندامک های غشا دار سلول نام ببر.
دختر بی خیال 5سال پیش چطوری دانشگا بودی که فیزیولوژی
خوندی؟اون موقع سنت به دانشگاه نمی خورد!!!!!!!!!!!!!!
31 سن من بود.
فیزیولوژی یاد یه خاطره افتادم.تلخ
نزدیک امتحانات بود،اون وقتا اینترنت و پروفایلو اینا خبری نبود
برنامه امتحانم تو غالب کارت امتحان نمی دادن.برنامه رو تو بورد
می زدن.ترم اول داشتم برنامه رو می نوشتم،برنامه دست نویس
دروس ما با ورودی جلوتر از ما زیر هم جلوشونم ساعت و روز بدون
خط کشی،به سر همین فیزیو که رسیدم،یه صدایی باعث شد رومو
برگردونم،بعد که خواستم دنباله برنامه رو بنویسم ساعت امتحان بالایی
رو برای فیزیو نوشتم،خوشحال رفتم دانشگاه دیدم کسی نیست،هیچی
12 بود من نوشتم 4.سر همین یک سال عقب موندم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)