جناب اندرسون قصدم مسخره کردن نبوده و فکر کردم منظور شما از افتشاح ف*ا*ح*ش*ه هست
همین طور شما هم ادبیات من رو در تاپیک دیگر ایشون نقد کردید در حالی که نوع سوال پرسیدن ایشون جایی برای ادبیات بهتر نمیذاشت و اول ایشون بودن که با کلماتی مثل ل*ا*ش*ی و س*ک*س*ی توهین به خانم ها رو شروع کرده بودند
در آخر اگر سوتفاهمی شد عذر میخوام








علاقه مندی ها (Bookmarks)