تشکرشده 603 در 163 پست
[SIGPIC][/SIGPIC]
فرداي قيامت كه گرفتار ترينيم
وحشت زده و بي كس و بي يار ترينيم
آنقدر طرفدار من و توست ابالفضل
انگار نه انگار گنهكار ترينيم
السلام عليك یا ابا الغوث
ویرایش توسط .saber. : جمعه 12 دی 93 در ساعت 18:17
paiize (جمعه 12 دی 93), terme00 (چهارشنبه 17 دی 93), فرهنگ 27 (جمعه 12 دی 93), دختر بیخیال (جمعه 12 دی 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)