نحوندم پست ها رو پستت هم با دقت نخوندم ببخشید اگه تکراری باشه نوشته ام
واسه اضطراب و استرس و عصبانیته معمولی (یعنی از یه حدی بیشتر نباشه) ورزش از همه چیز مفیدتره به نظر من. مثلا دویدن ارام و نرم. با کفش مناسب و روی سطح نرم روی پنجه ی پا. یا ورزش های دیگه ای که دوست داری.
موفق باشی![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)