به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 37

Threaded View

  1. #37
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 03 خرداد 94 [ 14:19]
    تاریخ عضویت
    1393-7-11
    نوشته ها
    162
    امتیاز
    3,278
    سطح
    35
    Points: 3,278, Level: 35
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 42.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    162

    تشکرشده 593 در 152 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام

    نقل قول نوشته اصلی توسط AmirEhsan نمایش پست ها
    در مورد «یک دست و چند هندونه» متوجه منظورتون هستم.
    البته باید اشاره کنم که تصمیمم برای برنامه‌نویسی و زبان انگلیسی (در کنار رشته‌ی معماری) یادگیری از نقطه‌ی صفر نیست.
    در طی این سال‌هایی که همینطوری گذشت! ، تا حد زیادی به زبان‌های html ، css و javascript تسلط پیدا کردم و یه چیزایی هم از python می‌دونم.
    زبان انگلیسی رو هم پنجاه‌پنجاه! یاد دارم.
    ولی خب هیچ‌وقت سعی نکردم تسلطم رو کامل کنم.

    تصمیمی که الان گرفتم اینه که تخصص‌هایی که قبلاً بیشتر راهش رو رفتم رو به سرانجام برسونم.
    ولی قبول دارم؛ ظاهر امر به شدت شبیه یه دست و چند هندونه است!
    دوست عزیز ، اینکه پنجاه پنجاه ، زبان رو بلدی ، من متوجه نمیشم دقیقا . ولی فرض میکنم که واقعا پنجاه باشه.
    اما فک میکنی تا حالا چند صد نفر دیدم که گفتن زبانمون خوبه ، فقط یه خورده نیاز داره تکمیل بشه؟ هیچوقت هم نشده.
    فک میکنی چند هزار نفر دیده باشم که سال هاست که اصلا در این پروسه یادگیریه زبان هستن؟ و خواهند هم بود.
    فک میکنی چند در صد مردم ایران این پنجاه پنجاهه زبان رو بلدن ولی می بینی که هیچ کدوم چیزی بارشون نیست؟ به عبارتی اون فایده ی نهفته ، اون گنج نهفته در زبان رو یافت نکردن. چرا؟

    متاسفانه هنوز هم نکاتی چند هست که مونده و نشد در اون تاپیک بگم : اما اونش که به شما مربوطه :
    بیینید هر کسی که گفت من میخام که زبان انگلیسی یاد بگیرم ، اون هیچ وقت این مسیر رو به پایان نخواهد رسوند. شک نکنید.
    مثل این میمونه که طرف بخاد بگه من از فردا غذا میخورم. خو معلومه باید بخوری .
    اصلا نباید فک کنی بهش. اصلا کسانی که تفکرشون هنوز با زبان ، رفیق نیست، به شدت در پروسه یادگیری و روش های مختلف گیر میکنن. این که چطور تمرین کنن ، چطور یاد بگیرین.
    چیکار کنن چیکار نکنن؟ کی شروع کنن؟ اتفاقا عزمشون هم جدی هست اما ...
    از من داشته باش(ید !) ، هر وقت زمانی برای شروع پروسه یادگیریه زبان تایین کردی ، باختی.

    در خصوص اسکریپت هایی که بلدید :
    بنا به تجربه محدودی که در این زمنیه دارم عرض میکنم خدمتتون :
    ببیند دیزاین و وب در ایران به دو شکله : (کلا تکنولوژی در ایران همینطوره)

    1- شما چند تا مبحث رو به صورت کلی یاد میگیری مثلا چند تا زبان مختلف ، و پروژه های سطحی ، دانشجویی ، ادارات کوچیک و امثالهم رو بر می داری و حالشو هم می بری. خب لازمه یه جورایی اچار فرانسه باشی.از همه چی به عمق یه سانت.

    2- خیلی تخصصی کار میکنی. یعنی فقط و فقط از طراحی وب مثلا سی اس اس حالیته. اصلا اسم پایتون و پی اچ پی رو هم شاید نشنیده باشی ولی سی اس اس رو خوردی.هیچ کی نمیتونه رو حرفت جرف بزنه. محل کارت هم شرکت های خاص و بزرگه که پروژه های بزرگ با متد های مدیریت نرم افزاری برمیدارن و واسه هر قسمت یه متخصص خبره در اون زمینه دارن که فقط مثلا قسمت سی اس اس ها رو اون شخص انجام میده و کاری به سمت سرور نداره. یا جاوا اسکریپت یه دنیای عجیبیه. حالا اسمش رو در اینده زیاد خواهید شنید. این که همه چی جاوااسکریپت خواهد شد . همه چی.

    اگه دارید به روش دوم عمل میکنید پس بحث یه دست و چند تا هندونه در مورد شما صادقه.
    در غیر اینصورت مشکلی نیست.
    در هر دوحالت میتونید به امید خدا ، با تلاشتون موفق بشید.
    اما پیشنهاد میکنم که بدونید شما در کدامین مسیر هستید.

    و در نهایت ترکیب این موارد با رشته ی معماری رو هم در نظر داشته باشید.

    گویا شما در زمره ی گروه یک داری فعالیت میکنی (به عنوان کار پاره وقت صرف تامین هزینه ها) .
    گفتیم در جریان باشید.

    موفق و موید

  2. 4 کاربر از پست مفید love less تشکرکرده اند .

    AmirEhsan (جمعه 12 دی 93), Mohammad! (یکشنبه 14 دی 93), rayehe (جمعه 12 دی 93), بانوی آفتاب (جمعه 12 دی 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 14 تیر 96, 19:57
  2. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 شهریور 91, 23:34
  3. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 20 خرداد 91, 14:03
  4. پسری که دنبال تصاویر جنسی تو نت هست ممکنه مشکل درست کنه برای اطرافیانش؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 12 اسفند 90, 15:20

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.