سلام دوست عزیز.
من خودم سابقه افسردگی داشتم.اولین دوره توی بلوغم اتفاق افتاد و تا مدتها ادامه داشت.بدون پیگیری برای درمان.تو دوره کارشناسیم اوج گرفت.واسه همین رفتم پیش روانپزشک و روانشناس .مدتی تحت درمان بودم.اصلا روی من تاثیر نداشت.
ولی بعدش خودم قاطعانه تصمیم گرفتم که از این منجلاب بیرون بیام.خیلی موفق شدم .
من با توجه به شرایطی که داشتم و دارم نمیتونم خیلی ازخونه بیرون برم.واسه همینم با حداقل امکاناتم ،حداکثر بهره رو بردم.
کارای که من انجام دادم و من رو از اون افکار بد نجات داد:
1-درس خوندن.تو همون رشته دانشگاهیم.به طوری که معدل ترم قبلم 13 و ترم بعدم 19 شد.همین به من اعتماد به نفس داد که آدم بیکفایتی نیستم.
2-یادگیری زبان انگلیسی در خانه
3-صحبت کردن با اعضای خانواده
4-کتابهای رفتارگراهای آمریکایی رو خوندم.کتابهای باربارا دی آنجلیس،آنتونی رابینز،وین دایر و.......
5-صحبت های روانشناسا رو تو تلویزیون گوش میکردم
5-ی آینه جلو خودم میذاشتم و تمرین لبخند زدن میکردم
6-........... وخیلی کارای دیگه
الانم روحیم عالیه و از اومدن به این دنیا خوشحالم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)