به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

Threaded View

  1. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 16 مهر 95 [ 14:35]
    تاریخ عضویت
    1393-6-15
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    1,728
    سطح
    24
    Points: 1,728, Level: 24
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 25 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوست عزیز.
    من خودم سابقه افسردگی داشتم.اولین دوره توی بلوغم اتفاق افتاد و تا مدتها ادامه داشت.بدون پیگیری برای درمان.تو دوره کارشناسیم اوج گرفت.واسه همین رفتم پیش روانپزشک و روانشناس .مدتی تحت درمان بودم.اصلا روی من تاثیر نداشت.
    ولی بعدش خودم قاطعانه تصمیم گرفتم که از این منجلاب بیرون بیام.خیلی موفق شدم .
    من با توجه به شرایطی که داشتم و دارم نمیتونم خیلی ازخونه بیرون برم.واسه همینم با حداقل امکاناتم ،حداکثر بهره رو بردم.
    کارای که من انجام دادم و من رو از اون افکار بد نجات داد:
    1-درس خوندن.تو همون رشته دانشگاهیم.به طوری که معدل ترم قبلم 13 و ترم بعدم 19 شد.همین به من اعتماد به نفس داد که آدم بیکفایتی نیستم.
    2-یادگیری زبان انگلیسی در خانه
    3-صحبت کردن با اعضای خانواده
    4-کتابهای رفتارگراهای آمریکایی رو خوندم.کتابهای باربارا دی آنجلیس،آنتونی رابینز،وین دایر و.......
    5-صحبت های روانشناسا رو تو تلویزیون گوش میکردم
    5-ی آینه جلو خودم میذاشتم و تمرین لبخند زدن میکردم
    6-........... وخیلی کارای دیگه
    الانم روحیم عالیه و از اومدن به این دنیا خوشحالم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید گلشید تشکرکرده است .

    rayehe (پنجشنبه 11 دی 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. زندگیم سرد و بی روحه ولی سعی میکنم همسرم رو به زندگی برگردنم
    توسط عاشق خانواده در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 56
    آخرين نوشته: سه شنبه 23 تیر 94, 05:38
  2. سخته ، ولی دارم سعی میکنم
    توسط نا آشنا در انجمن تعدد زوجات، چند همسری، صیغه موقت
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 11 دی 90, 21:54
  3. نمیدونم چه راهی رو انتخاب کنم، بازم سعی کنم ؟
    توسط nima2 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 67
    آخرين نوشته: سه شنبه 21 تیر 90, 09:00
  4. خدا رو شکر می کنم و سعی می کنم تغییر کنم
    توسط saboktakin در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 187
    آخرين نوشته: شنبه 07 اسفند 89, 05:00
  5. +سعی می کنم ارتباطمون رو قطع کنم اما نمی شه
    توسط somebody در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: جمعه 09 اسفند 87, 23:42

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.