منم یه داداش کوچیکتر دارم
نمیخوام تو زندگیش دخالت کنم
ولی نمیدونم چی میشه
دوست دارم کمکش کنم اون اشتباهاتی که من کردم نکنه
از طرفی میگم شاید باید بعضی هاشون رو انجام بده تا بعدا از تجربه بدست اومدش بتونه استفاده کنه
شما هم خودت شاد باش تا الگوی ایشون باشی (همینطور که میشل خانوم گفتن)
سعی کن بهش نزدیکتر بشی
مثلا من خودم بازی تو کامیپوتر نصب کردم گاهی میشینیم دو نفره بازی میکنیم مثلا فوتبالی چیزی
یا هر از چند گاهی یه فیلم از بیرون بخر بشینید با هم ببینید
یا با رفیقاتون خواتسید برید بیرون ایشونم بیاد بد نیست و این جور کارها دیگه
در کنارش هم از خدا بخواه تا کمکش کنه
ایشالا که کمکش میکنه
در مورد اون خانم ها هم بگم
من خودم دور و برم دختر افتشاح بوده و هست
من که نرفتم کاری نکردم باهاشون
ایشالا داداشای ما هم نکنن
یاعلی








علاقه مندی ها (Bookmarks)